تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد منطقه امن در شمال سوريه براي پناهجويان خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۵ق.ظ)
آنگلا مرکل: ايجاد منطقه امن در شمال سوريه براي پناهجويان خطرناک است موج - صدر اعظم آلمان در پاسخ به درخواست نخست وزير ترکيه، گفت: ايجاد منطقه امن در شمال سوريه مي تواند به قتل عام پناهجويان سوري منجر شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان روز سه شنبه بعد از مطرح کردن پيشنهاد دولتمردان ترکيه در مورد ايجاد منطقه امن در شمال سوريه براي پناهجويان اين کشور، گفت: ايجاد چنين منطقه اي پناهجويان را در خطر قتل عامل قرار مي دهد و اقدام مناسبي نخواهد بود.
فرانسه و ترکيه روز دوشنبه اعلام کردند بر اساس توافق دو کشور مي توان در شمال سوريه منطقه اي امن را براي پناهجويان تدارک ديد تا آوارگان در همين کشور باقي بمانند.
مرکل در سخنراني خود در جمع قانونگذاران هم حزبي خود در مورد ايجاد منطقه حائل در شمال سوريه ابراز نگراني کرد. صدر اعظم آلمان گفت: اگر ما نمي توانيم اوضاع را کنترل کنيم نبايد شرايطي را مهيا کنيم که واقعه سربرنيتسا بار ديگر تکرار شود. گفتني است؛ در کشتار سربرنيتسا بيش از 8 هزار نفر از ساکنين بوسنيايي شهر مسلمان‌نشين سربرنيتسا (در بوسني و هرزگوين امروزي) توسط ارتش جمهوري صربستان کشته شدند.
نخست وزير ترکيه، احمد داوود اوغلو، روز دوشنبه با اشاره به مبارزه و چالش هاي اين کشور بعد از پذيرش 1.8 ميليون پناهجوي سوري، طرح اسکان 300 هزار پناهجو را در مناطق شمالي سوريه مطرح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن