تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیسات به قهرمانی نیم فصل نزدیک شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر فوتسال - هفته دوازدهم/ تاسیسات به قهرمانی نیم فصل نزدیک شد خبرگزاری پانا: با برگزاری بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر،تیم تاسیسات دریایی تهران در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 18:38

خبرگزاری پانا+فوتسال

به گزارش خبرگزاری پانا، هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد.
از ساعت ۱۶ امروز و در سالن مملو از جمعیت سید رسول حسینی ساری تیم های شهروند ساری و تاسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری صدرنشین لیگ به پایان رسید.در این دیدار زیبا و پربرخورد در هر دو نیمه تاسیسات با برتری ۲بر یک بازی را به اتمام رساند تا درنهایت با پیروزی ۴بر۲ در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار بگیرد.
در کرج هم از ساعت ۱۶/۱۵ تیم مقاومت البرز از حفاری خوزستان پذیرایی کرد که درنهایت این بازی با برتری ۲بریک تیم مهمان خاتمه یافت.
از ساعت ۱۷ هم ۵ دیدار دیگر برگزار شد.در اصفهان و در دیدار حساس و دیدنی تیم های گیتی پسند و دبیری در نیمه اول شاهد تساوی بدون گل بودیم اما در نیمه دوم این بازی ،گیتی پسند شروع بهتری داشت و به دو گل رسید اما در ادامه اشتباهات بازیکنان این تیم فرصت برتری را به دبیری داد تا درنهایت شاگردان اصغری مقدم با پیروزی ۵بر۳ اصفهان را ترک کنند.
در بندرعباس فرش آرا درنیمه اول با برتری ۲بر صفر مقابل میزبان خود آذرخش به رختکن رفت اما شاگردان روزپیکر در نیمه دوم و با حمایت تماشاگرانشان نمایشی عالی را ارائه داده و به برتری ۳بر۲ دست یافتند تا تیم مجید مرتضایی همچنان در جمع فانوس بدستان لیگ دست و پا بزند.
در جنگ ندارها در مشهد تیم میثاق تهران در نیمه عملکرد بهتری مقابل فردوسی داشت و توانست این نیمه را با برتری به سود خود خاتمه دهد اما درنیمه دوم فردوسی بهتر کار کرد و به بازی برگشت با این حال در دقایق پایانی میثاق عملکرد بهتری داشت و توانست بازی را به سود خود خاتمه دهد.
در تبریز هم مس با درخشش ستاره های خود مقابل یاسین پیشرو قم جشنواره گل به راه انداخت و به پیروزی ۸بر۴ رسید.غیاثی یکبار دیگر هم زمانی که سرمربی دبیری بود در تبریز ۸ گل از شهرداری تبریز خورده بود.
در قرچک تیم منصوری که هفته قبل موفق به شکست مس شده بود مقابل کاشی نیلوی قعر جدولی در نیمه اول شکست خورد اما درنیمه دوم با درخشش طاهری و کاظمی به پیروزی رسید تا از انتهای جدول دور شود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن