تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت دوباره مظلومی از کرار حاشیه ساز


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حمایت دوباره مظلومی از کرار حاشیه ساز
سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم درباره مشکلات مالی گفت: من هرگز قهر نمی کنم و با استقلال هستم.
به گزارش نامه نیوز، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم گفت: بعضی بازیکنان ما در اردوی تیم ملی هستند و بعضی هم در اردوی تیم ملی امید.کرار و مگویان هم قرار بود برگردند که هنوز نیامده اند و وضعیت تیم ما این است.

مظلومی درباره مشکلات مالی بازیکنان و قهر کرار گفت: این مشکل همه بازیکنان است خارجی و داخلی ندارد.بازیکنان باید با مدیرعامل صحبت کنند تا مسائل حل شود. مدیریت باشگاه و اسپانسر تلاش می‌کنند که این مسائل حل شود اما اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید زودتر رخ دهد.

مظلومی درباره دریافتی خودش از باشگاه گفت: من و مجید صالح هیچ دریافتی از باشگاه نداشتیم ولی مشکلات بازیکنان مهم است و باید نگرانی ها آنها را برطرف کنیم.آنها به عشق استقلال و هوادارانش پیشنهاد بهتر تیم های دیگر را رد کردند و به این تیم آمدند.

مظلومی درباره شایعه قهرش از استقلال گفت: من بعد از بازی با نفت نیاز به استراحت داشتم. بعد از بازی با گسترش فولاد هم استراحت کردم ضمن اینکه تمرین فردای بازی سبک بود و قرار بود بازیکنان به استخر و سونا بروند و نیازی به حضور من نبود. من هرگز با استقلال قهر نمی کنم و استعفا نمی دهم.من به عشق هواداران استقلال به این تیم آمده ام و می خواهم آنها را خوشحال کنم.

سرمربی استقلال درباره رفتارهای کرار و قهر های او با استقلال گفت: در این موقع فصل نمی توانیم جایگزینی برای او پیدا کنیم و ما روی این بازیکن حساب باز کردیم. ما تعهداتی داشته‌ایم که انجام نداده‌ایم. قرار بود قبل از بازی با راه آهن مشکل مسکن او و سند ماشینش حل شود که نشد.او بی انضباطی نداشته است و با انگیزه تمرین می کرد.او بازیکن خوبی است و من به او اعتقاد دارم.شرایط بازیکنان خوب نیست،تا حدی که صدای مگویان هم درآمده است.

مظلومی درباره شایعه تبانی‌ با برادرزاده‌اش و دریافت 40 هزار دلار از قرارداد ریوالدو گفت: اصلا اخلاق من به این کارها نمی‌خورد و برادرزاده‌هایم در کار نقل و انتقالات نیستند و دوست ندارم که وارد این عرصه شوند. این حرف و حدیث‌ها همیشه هست ولی سندهایی وجود دارد که نشان می‌دهد این پول به حساب مدیر برنامه‌های خارجی ریوالدو ریخته شده است.

مظلومی همچنین درباره اشتباهات داوری به سود استقلال گفت: من نمی دانم داور چرا از راه آهن عذر خواهی کرد.همه دیدند که گل سالم ما را مردود اعلام کردند.داور پنالتی ما را نگرفت و یک پنالتی اشتباه برای حریف اعلام کرد. استقلال در بازی با راه آهن بیشتر از داوری‌ متضرر شد.

سرمربی استقلال درباره اردوی این تیم در تعطیلات گفت: به اردوی خارج از تهران خواهیم رفت.در این مدت سه بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. پنجشنبه با امیدهایمان، دوشنبه بعد با یک تیم دسته یکی و جمعه بعدش احتمالا با راه آهن بازی می‌کنیم. ضمنا این را هم از قول من بنویسید که اصلا دوست ندارم تیمم برای اردو به کیش برود.
 
 


منبع: خبرآنلاین


۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن