تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقایقی شگفت‌انگیز در مورد مترجم برانکو؛ نویسنده‌ای کاراته‌کا که در سه جنگ بین‌المللی جنگید!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حقایقی شگفت‌انگیز در مورد مترجم برانکو؛ نویسنده‌ای کاراته‌کا که در سه جنگ بین‌المللی جنگید!
مترجم سرمربی پرسپولیس در سه جنگ بین المللی حضور داشته است.
به گزارش نامه نیوز، با رفتن رضا چلنگر از باشگاه پرسپولیس اصغر نیک سیرت به عنوان مترجم جدید برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.

نیک سیرت اما عقبه جالبی دارد. او علاوه بر اینکه دستی در نویسندگی دارد و کتاب هایی را از زبان فارسی به کروات و بر عکس ترجمه کرده کتاب شعری هم دارد که هنوز منتشر نکرده است.

این در حالی است که این مترجم که به گفته خودش هیچ علاقه ای به فوتبال نداشته دارای دان ۴ کاراته است و پیش از این به عنوان مربی کاراته در باشگاه ها فعالیت داشته است.

جالب است بدانید طبق پیگیری های خبرنگار نامه نیوز، وی در ۳ جنگ شرکت کرده است. حضور در جنگ ایران با رژیم بعث عراق، حضور در جنگ سارایوو و همچنین شرکت در جنگ کوزوو ۳ جنگی بوده که مترجم پرسپولیس به عنوان رزمنده در آن ها شرکت داشته است!



۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن