تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و کانون آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درآستانه هفته کودک امضاء شد/ تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و کانون آذربایجان شرقی خبرگزاری پانا:در آستانه « هفته ملی کودک » سازمان محیط زیست و کانون استان آذربایجان شرقی تفاهمنامه همکاری امضا می کنند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 12:23

خبرگزاری پانا+تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و کانون آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری پانا، در دیدار سرپرست کانون با مدیر کل محیط زیست استان در خصوص همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر شد. در این دیدار که در راستای همکاری های کانون با ادارات استان در « هفته ملی کودک » صورت گرفت، یوسف زاده با اشاره به برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده از همکاری و مساعدت های اداره کل محیط زیست استان در این زمینه قدردانی کرد.
وی استقبال مدیر کل محیط زیست استان از همکاری های فرهنگی با کانون را موجب توسعه و تعمیق این فعالیت ها برای کودکان و نوجوانان دانست و اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه میان این دو سازمان گامی در مسیر فرهنگ سازی بهتر و بیشتر برای آینده سازان میهن اسلامی فرهم شود.
دکتر قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز در این دیدار تبیین مسائل زیست محیطی برای کودکان و نوجوانان را ضروری و مهم دانست و بر نقش موثر کانون در این زمین تاکید کرد.
وی با شاره به آمادگی سازمان حفاظت محیط زیست استان در برگزاری برنامه های « هفته ملی کودک »، حضور کارشناسان این سازمان در مراکز کانون، استفاده از ظرفیت تلویزیون شهری این سازمان در اطلاع رسانی برنامه های هفته ملی کودک، بازدید رایگان از موزه حیاط طبیعی در طول هفته و تهیه اقلام تبلیغی برای کودکان و نوجوانان با شعار « هفته ملی کودک » از جمله برنامه هایی دانست که این سازمان با کانون استان مشارکت خواهد کرد.
قاسمی با اشاره به اهمیت انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه که به مناسبت « هفته ملی کودک » صورت خواهد گرفت شاهد گسترش فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در طول سال و در حوزه مسائل محیط زیست خواهیم بود.
« هفته ملی کودک » در روزهای 15 الی 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن