تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803844507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه تلاش سیاست ورزان وفعالان مدنی برآن است که وعده های دولت محقق شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان محیط زیست کشوردردیداربا فعالان سیاسی البرز: همه تلاش سیاست ورزان وفعالان مدنی برآن است که وعده های دولت محقق شود خبرگزاری پانا:رئیس سازمان محیط زیست کشورگفت:تمامی تلاش های سیاست ورزان و فعالان مدنی بر آن است که وعده های دولت محقق شود و شاهد بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی باشیم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 10:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، معصومه ابتکارشامگاه دوشنبه درپایان سفر یک روزه خودبه استان البرز،درنشستی باحضورسیدحمیدطهائی استاندار البرز ، معاونان ومشاوران،دیداری باجمعی ازاحزاب سیاسی حامی دولت تدبیروامیدداشت.

وی در جریان این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به خانواده های چشم انتظار فاجعه منا؛ روحیه امید را تداوم بخش تلاش های دولت یازدهم دانست و گفت:  با وجود شرایط سختی که بر کشور مستولی شده بود، مردم تسلیم ناامیدی نشدند و با مردم سالاری دینی نشأت گرفته از انتخابات سال 92، امروز شاهد تحولات اساسی در مدیریت کشور هستیم.
ابتکار با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات امروز به شدت کاهش پیدا کرده است، افزود: تمامی تلاش های سیاست ورزان و فعالان مدنی بر آن است که وعده های دولت محقق شود و شاهد بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی باشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه طرح مطالبات فعالان سیاسی شعله امید را در دل های مردم زنده می کند، تصریح کرد: صبر و استقامت شما در شرایط فعلی نشان از پایبندی به اصول دارد و قطعا  با فداکاری و پیگیری های جدی شما شرایط کشور رو به بهبود خواهد رفت.

وی با مثبت خواندن تلاش های استاندار البرز در دوران کوتاه استقرار در این استان بعنوان نمادی از پایندی به اصول دولت اعتدال گفت: دولت اعتدال در تعریف مبانی اعتدالگرایی با توجه به ائتلاف راهبردی که اصلاح طلبان و میانه رو های  اصول گرا اشاره داشت و بر استمرار این ائتلاف در طی مسیر آتی تأکید کرد.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید قدردان شرایط کنونی باشیم و از این فرصت در جهت سیاست ورزی صحیح و ساختار سازی اخلاقی استفاده کنیم، گفت: در هشت سال گذشته بسیاری از ساختارها فروپاشیده و به شکل تحقیرگرایی ها و... بروز پیدا کرده است.

ابتکار تصریح کرد: فعالان سیاسی و دلسوزان انقلاب اسلامی در همراهی و همکاری با دولت باید بتوانند فضا و زمینه را برای سالم سازی فضای سیاسی کشور فراهم آورند.
معاون رئیس جمهور با مثبت خواندن روحیه آرمان گرایی از سوی فعالان سیاسی، طرح مطالباتی که با واقعیت های بیرونی مطابقت ندارد را یکی از آسیب ها برشمرد و تصریح کرد: دولت شرایطی ویژه ای را پشت سرگذاشته و در تلاش برای مهار رکود اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی مردم، ایجاد اشتغال و... است بنابراین طرح دغدغه های موجود نیز باید با توانایی ها و ظرفیت ها مطابقت داشته باشد.

ابتکار با بیان اینکه دولت یازدهم میراث دار مشکلات دولت قبل است و در این زمینه باید حمایت های همه جانبه ای از دولت صورت گیرد، افزود: بخشی از مسائل و مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم ناشی از تصمیمات نادرستی است که در دوره های قبل گرفته شده است.

رئیس سازمان محیط زیست کشور همچنین با اشاره به نمونه هایی از این تصمیم های نادرست گفت: محدودیت منابع آبی کشور، وضعیت دریاچه ارومیه، خشک شدن تالاب ها و سفرهای زمینی ناشی از سوء مدیریت های دولت قبل بوده که امروز نمایان شده است؛ هر چند تلاش های ویژه ای برای بهبود وضعیت صورت می گیرد.
وی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم پشتیبانی جریان های سیاسی از دولت، گفت: فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا  باید شاخص های اخلاقی و اجتماعی لازم را نیز داشته باشند؛ اخلاق گرایی، توجه به حقوق مدنی، پذیرفتن نقد، در نظر داشتن تنوع دینی و قومی، توجه ویژه به جایگاه بانوان و فضای رقابت سالم و جریان آزاد اطلاعات از جمله مؤلفه های مهمی است که فعالان سیاسی همگرا با دولت تدبیر وامید باید بعنوان حقوق جامعه مدنی آن را رعایت کنند.

ابتکار با اشاره به اینکه رعایت مولفه های اعتدال بسترساز برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد و هم راستا با آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: انتخابات آینده مهم و تعیین کننده است و در بحث قانونگرایی باید به رعایت عدالت توجه داشت، اصلی که اجازه می دهد تا مردم از بین سلایق مختلف بهترین ها را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه امروز فضا برای فعالیت احزاب بهتراز گذشته شده است، گفت: باید تلاش کنیم این فضا در سطح استانها نیز تعمیم پیدا کند و احزاب خوب و توانمندی داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: به هیچ عنوان نباید سختی ها ما را از آرمانهایی که داریم دور سازد.

ابتکار با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از دولت یازدهم تأکید کرد: همت و همراهی مردم و رهبر انقلاب اسلامی از دولت تا جایی بوده است که  توافق هسته ای در سطح بین المللی رقم خورد و امروز ایران اسلامی نقش مهمی در منطقه ایفا می کند و جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با تأکید بر ضرورت نگاه جامع و معتدل تصریح کرد: در دولت قبل موضوعاتی مثل محیط زیست و شاخصه های آن مورد بی توجهی مطلق قرار گرفته اما این روند  در دولت یازدهم تغییر کرده است و شاهد اقدامات موثری از سوی وزارتخانه های متعدد در این حوزه هستیم.
وی با تأکید بر اینکه احزاب پیشرو، موضوع محیط زیست را از برنامه های کلیدی خود قرار داده اند افزود: فعالان سیاسی در مطالبات خود پیوند محیط زیست و سیاست را  از مولفه های مهم خود می دانند؛گروه ها و جریانات سیاسی باید اهداف جهانی توسعه پایدار را در بحث برابری جنسیتی، صلح و اعتدال مورد توجه قرار دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن