تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار و سرکشی فرماندار نیشابور از بازماندگان و مصیبت دیدگان حادثه منا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار و سرکشی فرماندار نیشابور از بازماندگان و مصیبت دیدگان حادثه منا خبرگزاری پانا: معاون استاندار و فرماندار نیشابور با بازماندگان و مصیبت دیدگان حادثه منا در شهرستان دیدار کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 11:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، در پی وقوع حادثه جان باختن زائران بیت الله الحرام و جمعی از زائران نیشابوری، اعضای شورای تأمین، ستاد ویژه استقبال، تشییع و تدفین  جان باختگان حادثه مصیبت بار منا در شهرستان از بازماندگان و مصیبت دیدگان حادثه منا، دیدار و سرکشی کردند.
غلامحسین مظفری در  این دیدارها مصیبت دردناک را به بازماندگان و مصیبت دیدگان این واقعه تسلیت و تعزیت گفته و اظهار کرد: این خبر چنان تلخ و ناگوار است که باور آن برای حتی درذهن نمی گنجد .
وی آمارجان باختگان حجاج حادثه منا درخراسان رضوی را47نفر وتعداد مفقودین را 40 نفراعلام وگفت: جان باختگان زائرنیشابوری نیز22نفراست و از سرنوشت 26 تن از حاجیان کاروان های نیشابور اطلاعی در دست نیست و4 نفرنیز مصدوم و بستری می باشند که آرزوی شفای عاجل وخبرسلامتی را برای همگی داریم.
فرماندار نیشابور با اشاره به بی کفایتی آل سعود درمدیریت حج افزود: انسجام ملل مسلمان در مدیریت حج و محکومیت عوامل ایجاد این حادثه از جمله درخواستهای مردم می باشد.
وی با اشاره به تشکیل ستادی ویژه و تمهیدات لازم جهت تشییع وتدفین جان باختگان و اعلام آمادگی مجموعه شهرستان دراین زمینه بیان داشت: به منظور ابراز همدردی وعرض تسلیت ،سرکشی ،دلجویی و بازدید از خانواده ها ی مصیبت دیده و بازماندگان دردستورکارستاد قرارگرفت و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز به عنوان صاحب اصلی عزا تقدیم آنان شد.
رئیس ستادویژه استقبال، تشییع و تدفین جان باختگان حادثه مصیبت بار منا در نیشابور ادامه داد: برابر نظر مقام معظم رهبری مکان و قطعه ای مشخص برای تدفین این عزیزان درمحل گلزارشهدای بهشت فضل پیش بینی شده و مراسم تشییع این عزیزان  نیز پس از انتقال از مشهد مقدس از محل مسجدصاحب الزمان(عج) به سمت مسجد جامع  برگزارخواهد شد و پیکرهای مطهرجان باختگان بخش ها و روستاها پس از تشییع به زادگاهشان انتقال داده خواهد شد.
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن