تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب دوم لیگ قهرمانان /حرف های انریکه، گواردیولا و فن خال قبل از بازی های امشب |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شب دوم لیگ قهرمانان /حرف های انریکه، گواردیولا و فن خال قبل از بازی های امشب
کد خبر: ۵۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶ - 29 September 2015


گارسیا سرمربی رم: مساوی با بارسا مال گذشته استباته بوریسوف تیمی است که به بازی در لیگ قهرمانان اروپا عادت دارد. آنها جام داخلی را در کنترل دارند و بر روی رقابت های اروپایی تمرکز می کنند. ورزشگاه آنها کیفیت خوبی دارد و جو فوق العاده ای در انتظارماست. اگرچه چیزی برای ما تغییر نکرده. با وجود اینکه چند بازیکن را در اختیار نداریم، جاه طلبی خود را داریم. هیچ چیز از آن زمان که با بارسلونا مساوی کردیم تغییر نکرده و سه بازی آینده به شدت مهم هستند. مخصوصا جدال با لورکوزن. تساوی برابر بارسا، باید به ما اعتماد به نفس بدهد اما درهر صورت برابر تیمی بازی می کنیم که دو سوم راهش برای فتح لیگ را رفته است.من کسی نیستم که روی آینده یا گذشته تمرکز می کند. حال، مهم است و اتفاقاتی که امروز رخ می دهند. هیجان زده هستم و به این تیم افتخار می کنم. من از راجا ناینگولان به مناسبت این اتفاق، کادو می خواهم!(نینگولان کنارش نشسته بود.)می توانیم سیستم را تغییر دهیم. همان طور که شما گفتید، فلورنتزی بازیکنی تهاجمی است و به خاطر داشتن دیگر مدافعان راست، می تواند تغییر پست دهد. فردا تیمی خواهم داشت که ستاره های کمتری دارد اما متحد است و این کاری است که ما در لحظات سخت انجام می دهیم.
 ونگر سرمربی آرسنال: اجازه نبردن بازی های خانگی را نداریمسه امتیاز خانگی دیدارفردا شب برابرالمپیاکوس، حساسیت و اهمیت زیادی پس از شکست برابر دیناموزاگرب پیدا کرده است.برای صعود به مرحله بعدی باید بازی های خانگی را ببریم. به هیچ عنوان اجازه نداریم درخانه امتیازی را از دست دهیم. آن دیدار در جدال برابر المپیاکوس هیچ تاثیری نداشته و بالعکس بازی های گذشته مان برابر تاتنهام و لسترسیتی بر انتخاب های من برای این بازی اثرگذار است، زیرا که برخی از بازیکنان در هر دو این دیدار ها به طور کامل بازی کرده و من باید شرایط فیزیکی آن ها را در نظر بگیرم. مقابل دینامو شکست خوردیم چون خوب بازی نکردیم. من به این نکته ترکیب اولیه من باعث شکست شد، اعتقاد ندارم. من 20 بازیکن با کیفیت دارم و به آنها مطمئنم .
 گواردیولا سرمربی بایرن: پیروزی زاگرب بر آرسنال اتفاقی نبودهرهفته و هربازی اهمیت ویژه ای دارد. اکنون تمرکز ما کاملا روی دینامو زاگرب است. از چهارشنبه به دورتموند فکر می کنیم. مسلما همه شما فکر می کردید که آرسنال، دینامو زاگرب را شکست می دهد، اما اینطور نشد. این اتفاقی نبود، چرا که آنها تیمی بسیار سازمان یافته هستند. آنها در فاز تهاجمی بسیار خطرناکند و بازیکنان تکنیکی زیادی دارند، باید این بازی را کاملا جدی بگیریم. دینامو با نظم خاصی در فازدفاعی ظاهر می شود. 45 بازی بدون شکست همه چیز را در مورد آنها نشان می دهد.زانوی آرتورو ویدال مشکل کوچکی دارد و به این بازی نمی رسد. در مورد سباستین روده نیز فعلا مطمئن نیستیم. زانوی مارتینز در بازی های اخیر عکس العمل خوبی نشان داده و او آماده است و دردی ندارد. اما اینکه می تواند در سه بازی پیاپی این هفته به میدان برود، هنوز مشخص نیست.امیدوارم که ریبری و روبن هر چه سریعتر به ما اضافه شوند. بدون شک کیفیت بالای آنها به ما بسیار کمک خواهد کرد. آنها همچنان چیزهای زیادی برای عرضه به تیم دارند. روبن احتمالا برای بازی با دورتموند آماده خواهد بود.
 فن خال سرمربی یونایتد: منچستر تاوان سختی لیگ انگلیس را می دهدمعتقدم هر4 تیم انگلیسی حاضر در این مرحله می توانند صعود کنند. بعد از شکست مقابل آیندهوون ، اکنون امیدوارم که با پیروزی مقابل وولفسبورگ، نتیجه بازی قبل را جبران کنیم. لیگ برتر، لیگ بسیار سختی است. شکست دادن حریف تان در هر هفته آسان نیست. درهمین حال، باید وسط هفته در لیگ قهرمانان هم بازی کنید و این است که تفاوت تیم ها در اروپا را رقم می زند. مشکل این جاست که بازیکنان، فشار زیادی را در کوران لیگ برتر تحمل می کنند و این امر انرژی زیادی را از آنان می گیرد. این موضوع مرا وادار می کند که به طور چرخشی از بازیکنان استفاده کنم زیرا باید از بازیکنانم محافظت کنم. بدشانس هستم، زیرا یک پست را دارم که جایگزینی برای آن نیست و آن پست لوک شاو است اما لوک مصدوم می شود. روخو هم برای 3 تا 4 هفته به سختی تمرین کرد، سپس 70 دقیقه برای آرژانتین بازی کرد، 50 دقیقه مقابل سوانزی و همچنین بازی هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون اما حالا مصدوم است و این از شانس بد ماست. بلیند متخصص این پست نیست. پست دفاع چپ، توانایی های بیشتری را از بازیکن می طلبد.ما در روزهای یکشنبه/ سه شنبه و یکشنبه/چهارشنبه بازی می کنیم، بنابراین بین این بازی ها نمی توانیم خستگی بازیکنان مان را کامل رفع کنیم.وولفسبورگ در تابستان، بهترین بازیکن خود - کوین دی بروین - را از دست داد اما به جای او موفق شد درکسلر را خریداری کند. رابرت لواندوفسکی و 5 گل را در 9 دقیقه ؟! آن بازی عجیب را مشاهده کردم، اما در نیمه اول وولفسبورگ بسیار قوی عمل کرد. باور نکردنی است که آن اتفاق درعرض 9 دقیقه رخ داد. من در زمان حضور در بارسلونا، چنین اتفاقی را تجربه کرده بودم، جایی که در حالی که 3- صفر از والنسیا پیش بودیم، آن ها در عرض 15 دقیقه 4 گل زدند و بازی را با نتیجه 3-4 به سود خود به پایان بردند. اما آن اتفاق در 15 دقیقه رخ داد، کمی بیشتر از 5 گل در 9 دقیقه.
انریکه سرمربی بارسلونا: مسی جانشین نداردلورکوزن تیمی با انگیزه و جدیت بالاست که در دفاع منسجم و قابلیت پرسینگ فوق العاده ای دارند. تیم آن ها از نظر فیزیکی قدرتمند است و بدون ارائه نمایشی خوب نمی توانیم برابر آن ها به پیروزی برسیم.باید با غیبت مسی کنار بیاییم. طبیعی است که بازیکنی همانند لئو برای مان غیرقابل جانشین است اما تلاش ما براین خواهد بود که بدون تغییر شیوه و سبک بازی مان بتوانیم با سایر بازیکنان به موفقیت برسیم. این یک چالش بزرگ برای ما است که بتوانیم بدون بهترین بازیکن جهان بازهم به پیروزی در رقابت ها ادامه دهیم. مسی او روز گذشته برای آزمایش های بیشتر به این جا آمد و شرایطش خوب بود. او ذهنیت مثبت و روحیه خوبی برای بازگشت داشت و همین حالا نیز 2 روز به برگشتن به رقابت ها نزدیک تر شده!انتظار ویژه ای از نیمار ندارم و فقط کافی است که نیمار برای مان نیمار باشد و همچون او، سوارزهم همان سوارزهمیشگی! ما نباید در دیدار شنبه برابر لاس پالماس آن گل را در دقایق پایانی دریافت می کردیم.با داشتن چیچاریتو لورکوزن گزینه های بیشتری هنگام حمله پیدا کرده. او یک گلزن فوق العاده  و از آن هم مهم تر یک مبارز بسیار پرتلاش است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن