تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار یادواره سردار شهید علی بینا و 26 شهید جبالبارز جنوبی عنبرآباد برگزار شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار
یادواره سردار شهید علی بینا و 26 شهید جبالبارز جنوبی عنبرآباد برگزار شد + تصاویر
با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار یادواره سردار شهید علی بینا و 26 شهید گلگون‌کفن بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد در روستای حاجی‌آباد برگزار شد.

خبرگزاری فارس: یادواره سردار شهید علی بینا و 26 شهید جبالبارز جنوبی عنبرآباد برگزار شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد عصر امروز در آیین یادواره سردار شهید علی بینا و 26 شهید گلگون‌کفن بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم‌‌گویی از حضور چشمگیر مردم بخش جبالبارز جنوبی در این مراسم با‌شکوه قدردانی کرد و مردم این خطه را فهیم و با بصیرت دانست و اظهار داشت: حادثه دلخراش سرزمین منا را خدمت مردم تسلیت می‌گویم و ضمن محکوم کردن اقدامات دولت عربستان خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولان کشورمان هستیم. محمدرضا اسفندیاری مراسم یادواره شهدا را برای شادی روح شهدا و نورانی شدن دل‌های ما مناسب دانست و از مردم روستای حاجی‌آباد که هر سال یادواره شهدا را در این روستا برگزار می‌کنند، قدردانی کرد.

اسفندیاری ضمن گلایه از مسئولان شهرستان عنبرآباد به دلیل عدم شرکت در این مراسم تصریح کرد: آن صندلی که شما به آن تکیه کرده‌اید، حاصل خون شهدا است و گذشت از خون پاک شهدا ناسپاسی بزرگی است. عنایت پور‌کریم‌دادی رزمنده هشت سال دفاع از اهالی روستای حاجی‌آباد به نمایندگی از رزمندگان منطقه در ادامه این آیین اظهار داشت: امیدوارم، خداوند لیاقت ادامه راه شهدا را نصیب ما کند و بتوانیم در این راستا گام برداریم.

پور‌کریم‌دادی بیان کرد: جگر گوشه‌های شما در جبهه جنگ، حوزه‌های علمیه‌ای داشتند که استادانی مانند سید‌الشهدا و بزرگ پرچم‌دار نینوا حضرت عباس داشت. وی ادامه داد: دلم برای «یا حسین‌های» شهید بینا در دشت‌های داغ جنوب تنگ شده است که لرزه بر پشت صدام حسین ملعون کج‌پندار انداخته بود. به گزارش فارس، میلاد سالاری شاعر جوان شعری در مدح و معرفی شهدای بخش جبالبارز جنوبی خواند که همرزمان شهدا با خواندن هر بیت شعر شانه‌هایشان از اشک‌های بی‌قراری می‌لرزید.

















انتهای پیام/80007/ذ40

94/07/06 - 22:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن