تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس فرمول بردن را کشف کرد! / استقلال بهترين فرصت را از دست داد!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بازی استقلال و راه آهن_سید مهدی رحمتی "پرسپولیس" فرمول بردن را کشف کرد! / " استقلال" بهترين فرصت را از دست داد!

ورزش> لیگ برتر؛
"پرسپولیس" فرمول بردن را کشف کرد! / " استقلال" بهترين فرصت را از دست داد!
رسیدیم به جاهای خوب! رسیدیم به اتفاقات خاص! رسیدیم به آنچه که پی‌درپی رخ می‌دهد! رسیدیم به اتفاقاتی که معنای ویژه‌ای دارند!



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز" رسیدیم به حوادثی که مترادفند و در تکمیل یکدیگر شکل می‌گیرند! رخداده‌های افزون‌شونده‌ای از این دست:

باخت تراكتورسازان در تبريز! پيروزي پرسپوليس برابر تراكتورسازي! شكست خوردن سپاهان، براي اولين بار در ليگ پانزدهم! اولين برد به‌راستي برد صباي قم و آقاي علي دايي!
به خود آمدن نفت تهران و متوقف كردن ذوب‌آهن در فولادشهر! منصوريان دوباره خودي نشان داد! منصوريان در روزي كه استقلال برابر راه‌آهن به «خنسي» خورده بود، هم مقابل يحيي گل‌محمدي و هم از راه دورتر، برابر استقلال و مظلومي خودي نشان داد! راه‌آهن در هيأت جديد و هيبت نو، تيم عقل‌مندي نشان داد؛ استقلال و آقاي مظلومي كه دوباره بايد به مشهد بروند، «دستپاچه» و مضطرب به نظر آمدند!

آيا حكايت بازي در زمين‌هاي سفت در حال تكرار است؟ آيا استقلال، راه بازي با پديده، استقلال خوزستان - تيم آقاي ويسي- و سپاهان را بلد است؟ تجربه برخورد با راه‌آهن ترديدي مي‌آفريند كه خود ترديدآفرين است!
استقلال دچار يك حوزه فكري مهم‌تر هم نبايد شده باشد! استقلال به هفته يازدهم و به حريف ويژه هم نبايد فكر كند! در اين باب، وزنه روحي به سود پرسپوليس سنگيني مي‌كند! پرسپوليس بي‌خيال بازي با استقلال است! پرسپوليس به استراتژي «گل نخوردن» خود وفادارتر است!

گل نخوردن به لطف استحكام دفاعي در مركز زمين! گل نخوردن به لطف بردن بازي به روي هوا! گل نخوردن به لطف برنده شدن در پيكارهاي هوايي! گل نخوردن با حضور بنگر و نورمحمدي! گل نخوردن و سرانجام يك گل زدن و بازي را بردن! حال اگر از مهدي طارمي و اميد عاليشاه آبي گرم نشد، چه باك! حال اگر احمد نوراللهي بدل شد به اولين مرد ميدان، چه عجب! آقاي برانكو، بالاخره فرمول اول نباختن و سرانجام بردن- در يك فوتبال بي‌قواره را- پيدا كرد! او دو عصاي دست هم دارد: كاميابي‌نيا و رضاييان!

از هر سو كه مي‌رويم، سخن دوست خوش‌تر است! به هر سو كه نظر مي‌اندازيم، مقايسه‌ها وسوسه‌انگيزند! مقايسه استقلال با پرسپوليس! مقايسه صدرنشين با تيمي كه دست و پا مي‌زند براي فرار از انتهاي جدول! مقايسه تيمي كه در تبريز، تراكتورسازان را مغلوب مي‌كند با تيمي كه گويا خود به دست خود، اسباب زخم خوردن و تا دم باخت بردن خويش را فراهم مي‌آورد!
استقلال برابر راه‌آهن البته كه بازنده نشد اما كاري كه با خود كرد، كم از باخت هم نداشت! استقلال هرچه كرد، عليه خود و به زيان خود كرد! استقلال به اين سؤال هم جواب نداد: ...كه چرا؟

 

دست بردن در تركيب تيم هميشه برنده، چرا؟
نيمكت‌نشين كردن مردان كليدي بازي‌هاي قبل، ‌چرا؟
به‌هم ريختن تركيب‌هاي گلساز و گلزن پيروزي‌آفرين امتحان پس‌داده، ‌چرا؟
استقلال را با غرور و با روحيه از پيش برنده بودن، راهي ميدان كردن، چرا؟
راه‌آهن را به‌جا نياوردن و دست‌كم گرفتن و تسليمش پنداشتن، چرا؟
تركيب استقلال به سويي و اصول بازي را به سوي ديگري راندن، چرا؟
دليل به ميدان آوردن «پروپييچ» چه بود؟
دليل روي نياوردن به ارسال‌هاي بلند و چشم بستن بر نبرد بلند، در آسمان دروازه راه‌آهن چه بود؟ خراب كردن پروپييچ سرزن؟ كنفت كردن پروپييچ سرزن؟
استقلال، اشتباه آشكاري را مرتكب شد! استقلال «2» امتياز مهم را از دست داد! استقلال فرصت فرار بزرگ را از دست داد! استقلال «2 امتياز» را با دست خود زمين انداخت!
 



۰۶/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن