تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه یزد: انقلاب اسلامی امانتی است در اختیار ما/ جوانان در زندگی سرگردانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه یزد: انقلاب اسلامی امانتی است در اختیار ما/ جوانان در زندگی سرگردانند استان‌ها > یزد - ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان با استفاده از نفوذ رسانه‌های مختلف به دنبال نا‌امید کردن جوانان از اسلام هستند.

آیت الله محمد رضا ناصری عصر دیروز در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اساتید دانشگاه یزد افزود: استکبار جهانی توسط رسانه‌های مختلف به دنبال دور کردن نسل جوانان از ارزش‌ها و انقلاب و اهداف مقدس آن هستند. وی با اشاره به نفوذ وسایل ارتباط جمعی و بخصوص ماهواره و اینترنت ادامه داد: ارائه تحلیل‌های نادرست از انقلاب و نظام خط اصلی دشمنان برای تضعیف باور‌ها و اعتقادات جوانان است. امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: دنیای استکباری در سال‌های اخیر در این بخش سرمایه گذاری زیادی را انجام داده و می‌خواهد با تهدید نرم به اهداف خود برسد.
ناصری گفت: بر متولیان فرهنگی و آموزشی و فعالان رسانه‌ای و همچنین اساتید دانشگاه‌ها است که مردم و نسل جوان را بیش از گذشته به توطئه‌های فرهنگی دشمنان آشنا نمایند. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جوانان کشور، امید به زندگی بهتر و دستیابی به اهداف مقدس را هدیه کرد تاکید نمود: جوانان انقلابی ما علیرغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان هیچگاه دچار بی‌هدفی و سرگردانی نمی‌شوند و با قدرت در مسیر حق و ارزش‌ها حرکت می‌کنند.
امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است بصورت امانت در اختیار ما گذشته شده و لذا باید با هوشیاری و بصیرت از آن حفاظت کنیم.
ناصری با اشاره به اینکه در دنیای غرب و برخی ملل اسلامی مردم و جوانان در زندگی دچار سرگردانی هستند، تصریح کرد: حاکمان آن کشور‌ها با ظلم و بدون توجه به معنویت فقط به فکر حکومت داری خود هستند.
طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف دانش افزایی آن‌ها در مباحث مختلف توسط نهاد نمایندگی رهبری و با همکاری سایر مسوولان دانشگاه یزد برگزار شده است.

کلید واژه ها: استان یزد - انقلاب اسلامی ایران -




دوشنبه 6 مهر 1394 - 18:48:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن