تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق‌زاده: بچه‌ها باخت امروز را فراموش کنند/ فلسطین را به راحتی می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صادق‌زاده: بچه‌ها باخت امروز را فراموش کنند/ فلسطین را به راحتی می‌بریم
کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است بازیکنان ایران باید شکست امروز را فراموش کنند و با روحیه خوب مسابقات جام ملت‌ها را ادامه دهند.


محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه  ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این باخت دلایل مختلفی داشت. متاسفانه مانند دوره‌های گذشته مرحله نخست خیلی ساده‌ای با تیم‌های ضعیف داشتیم و به راحتی این مرحله را پشت‌سر گذاشتیم. همین سادگی، نبودن رقیب مناسب باعث غرور کاذب ملی‌پوشان شد. به همین دلیل بچه‌ها مقابل فیلپین متزلزل ظاهر شدند و این موضوع در دفاع و حمله نمود داشت. 


صادق‌زاده زمان برگزاری مسابقات ایران را نامناسب توصیف کرد و ادامه داد: این موضوع که بچه‌ها هر روز صبح بازی می‌کنند باعث تغییر و تحول روند حرکتی تیم ما شده است. بچه‌ها تدارکات خوبی داشته‌‍‎اند و با عنوان قهرمانی ویلیام جونز وارد چانگشای شدند اما متاسفانه زمان بسیار بد بازی‌های تیم ملی‌، به کمک رقیبان ما آمده است. 


وی درباره تیم فیلیپین توضیح داد: سنترهای تیم فیلیپن در مجموع شوتزن‌های خوبی بودند و بازی پیرامونی خیلی خوبی انجام دادند. حریف ما در دفاع منسجم عمل کردند و از نظر روانی روی عملکرد بازیکنان ما اثر منفی گذاشتند. روش بازی فیلیپین در نیمه دوم باعث شد شرایط دفاع ما خیلی سخت شود و از هم گسیختگی دفاع ایران، باعث فشار بیشتر حریف شد. در مجموع حمله، دفاع بسته و تمرکز بازیکنان فیلیپین باعث شد شوت‌های زیادی از ما هدر برود. 


رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان اضافه کرد: این باخت در زمان بسیار خوبی اتفاق افتاد و تلنگر خوبی برای بچه‌های ما بود. از این به بعد شرایط خاصی برای تیم ایران به وجود می‌آید. امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک ریو را به امید خدا به دست بیاوریم. 


صادق‌زاده درباره تیم فلسطین گفت: این تیم، فیلیپین را آسوده خاطر شکست داد. در واقع فیلیپینی‌‎ها فلسطین را دست کم گرفتند و مجازات شدند. البته ما این تیم را به راحتی می‌بریم و خللی در کار ما ایجاد نخواهد شد. فیلیپین رقیب دیرینه ایران است و 40 سال است انگیزه و آرزوی شکست ایران را دارد. امیدوارم این شکست تاثیر روانی بدی روی بچه‌ها نگذارد و روحیه بچه‌ها باز گردد و باخت امروز را فراموش کنند. 


انتهای پیام/ 







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سامری: نباید با یک باخت سر تیم ملی را ببریم!/ شکست از فیلیپین شوک خوبی بود
قطر نفس قهرمان اینچئون را گرفت
سامورایی‌ها به شگفتی‌ساز رحم نکردند/ دومین باخت فلسطین
فتحی: تعویض صمد، اشتباه بزرگی بود/ بائرمن باید با روحیه بازیکنان هم آشنا شود
واکنش ارسلان کاظمی به شکست ایران در اینستاگرام
اظهار نظر مشحون و بازیکنان تیم ملی پس از شکست





۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن