تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: ابراهیمی 80 بازی ملی را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند: ابراهیمی 80 بازی ملی را از دست داد
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید به این وضعیت داوری در لیگ برتر عادت کرده اند و این تیم مشکلاتی را از این موضوع داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه با بازی تیمش و پیروزی در برابر استقلال اهواز گفت: ما می دانستیم بازی سختی را درپیش خواهیم داشت و اتفاقا وقتی آنها به زمین آمدند و دیدیم که یکی از مشکلات ما جوان های این تیم هستند، به دلیل عدم حضور چند نفر از بازیکنان این تیم آقای بختیاری زاده از جوان هایی استفاده کرده بود که فکر می کنم هرکدام شان بالای 10 کیلومتر در این بازی دویدند. البته ماهم بدشانسی هایی داشتیم در خط حمله تیم مان و آن هم مصدومیت سه بازیکن مان بود. درویشی، سیدی و گودرزی سه بازیکن ما بودند که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی به کمک ما بیایند.ما در این بازی در خط حمله آنقدر مشکل داشتیم که در نهایت از سیدمحسن حسینی در این پست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در این چندبازی گذشته شرایط سختی داشتیم، در 10 روز گذشته سه بازی سخت در برابر استقلال تهران، ذوب آهن و استقلال اهواز داشتیم و از نظر زمان بازی های مان، بسیار فشرده به میدان رفتیم. البته نکته دیگری هم که در بازی های ما به چشم می آمد این بود که در هفت هفته گذشته ما فقط در دو بازی میزبان بودیم و همین موضوع در بازی های برگشت به کار ما می آید.

کمالوند در رابطه با پنالتی که برعلیه تیمش در این بازی گرفته شد گفت: متاسفانه دیگر به این مسائل عادت کرده ایم، آقای عنایت که یکی از خوش فکرترین داوران قدیمی فوتبال ماست که به حق، رئیس دپارتمان داوری شده است در مصاحبه ای اعلام کرده بود که هیچ تیمی به اندازه گسترش فولاد ار داوری ضربه نخورده است، در این صحنه هم دیدیم که نصرتی یک متر از بازیکن حریف دور بود، وی پاهایش به هم برخورد کرد و به زمین افتاد و داور اعلام پنالتی کرد! حالا من یک سوال دارم و آن هم اینکه اگر این پنالتی گل می شد چه کسی جواب گو بود؟

وی ادامه داد: در بازی برابر استقلال هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد، در دیدار برابر صبا ضربه خوردیم و البته موارد مهم دیگری هم در این فصل بوده است، نمی دانم باید چه کرد، البته این را می دانم که آقای عنایت تقصیری ندارد و متاسفانه تعادل روانی داوران به هم ریخته است و این موضوع اگر ادامه پیدا کند فوتبال ایران به هم می ریزد. فدراسیون باید هرچه سریعتر فکری بکند، من قبلا هم گفتم باید جلسه ای بگذراند و مدیران و مربیان و داوران بنشینند تمام حرف هایشان را بزنند تا سوءتفاهمات برطرف شود و داوران نیز به آرامش برسند و بدون استرس در بازی ها قضاوت کنند.

سرمربی گسترشی ها در رابطه با بازی تاثیرگذار محمد ابراهیمی در این دیدار گفت: ابراهیمی در این بازی نشان داد چه بازیکنی است، من هفته گذشته و در تمرینات به وی گفتم که نمره اش در فوتبال 20 است اما نمره بروز استعدادش را می توانم 12 بدهم. ابراهیمی بازیکن عجیب و غریبی است، امکان ندارد شما در تمرینات با این بازیکن بفهمید که وی چپ پاست و یا راست پا، به دلیل اینکه در استفاده از هر دو پا مهارت کامل دارد، زمانی که من در تراکتورسازی بودم وی به تیم ملی هم دعوت شد اما بعدا افول کرد و الان بزگرترین حسرت من این است که چرا نباید این بازیکن 70، 80 بازی ملی داشته باشد.

وی در رابطه با شادی گل مهدی کیانی که به سمت او دوید گفت: من به عنوان یک مربی باید به همه بازیکنانم به یک چشم نگاه کنم اما بعضی از بازیکنان به دلیل اینکه سال ها با من همکاری کردند رابطه دوستانه تری دارند، مثلا مهدی کیانی را برای اولین بار خود در 17، 18 سالگی به زمین فرستادم و یا ابراهیمی، نصرتی و بازیکنانی دیگر، بهرحال سال ها همکاری باعث بوجود آمدن این ارتباط دوستانه و صمیمانه شده است.

کمالوند در پایان گفت: به لطف خدا و تلاش همه اعضای تیم در حال حاضر به اندازه کل نیم فصل اول لیگ گذشته توانستیم به برد دست پیدا کنیم، البته هدف گذاری ما برای این فصل کسب یک عنوان تک رقمی است که حتما به آن دست پیدا می کنیم. هرچند یک سری مشکلات همانند مصدومیت و ... داریم اما باید قبول کنیم که امسال شرایط بهتری برای تیم فراهم شده است و باید از آن استفاده کنیم، به همین دلیل از آقای سمندر، مدیرعامل تیم و اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم امسال با کسب رتبه ای در شان گسترش فولاد از خجالت دوستان دربیاییم.


15:03 1394/07/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن