تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی ایران برای اعزام تجهیزات و نیرو به عربستان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعلام آمادگی ایران برای اعزام تجهیزات و نیرو به عربستان
رئیس مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی ایران برای اعزام تجهیزات و نیرو به عربستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ - 28 September 2015


رئیس مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی ایران برای اعزام تجهیزات و نیرو به عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که به ساوه سفر کرده است در محل گلزار شهدا در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: اگر دولت عربستان و مسئولان این کشور برای شناسایی کشته شدگان و مجروحان حادثه منا کاستی دارند ما این آمادگی را داریم که تجهیزات و نیرو به این کشور اعزام و ارسال کنیم.

لاریجانی حادثه منا را ضایعه ای دردناک خواند و گفت: این انتقاد وارد است که دولت عربستان با جدیت بیشتری می توانست اقدام کند و تدابیری می اندیشید که جلوی این ضایعه زودتر گرفته شود و هم در زمان حادثه باید سریعتر به مسأله رسیدگی می شد.

لاریجانی با بیان اینکه قلوب ملت ایران جریحه دار حادثه منا است گفت: آنچه که هم اکنون مهم است این است که تا نفر آخر از ایرانیانی که دچار این حادثه شدند و سریعتر شناسایی شده و با احترام به ایران برگردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اصرار داریم همه این افراد شناسایی شده و بنده از وزارت امور خارجه هم می‌خواهم که همه تلاش خود را در امور کنسولی و شناسایی به درستی انجام داده تا سریعتر پیکر حادثه دیدگان این حادثه و مجروحان به تهران برسد.

رئیس مجلس گفت: تا آنجا که مطلع هستم قسمت اول کار تا فردا انجام می‌شود اما مهم این است که کلیه افراد از ایرانیان حتما شناسایی شوند.

لاریجانی تاکید کرد: از وزارت بهداشت نیز می‌خواهم همه سعی خود را به کار برده و پس از ورود مجروحان این حادثه به خوبی امور مربوط به معالجه آن‌ها و پروسه اجرایی به درستی انجام شود.

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت بررسی برجام در مجلس خاطر نشان کرد: روز گذشته بنده و اعضای هیأت رئیسه با کمیسیون برجام جلسه داشتیم و طبق گزارش دوستان انصافا این کمیسیون تلاششان را کرده‌اند و وقت کافی برای بررسی ابعاد موضوع گذاشته‌اند.

وی برجام را سندی بزرگ که از ابعاد مختلف برای ایرانیان اهمیت دارد برشمرد و گفت:‌ امروز هم اعضای کمیسیون برجام مشغول تهیه گزارش خود هستند و فردا این گزارش به صحن مجلس ارائه می‌شود و پس از آن اقدامات بعدی بر روی آن انجام می‌گیرد.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش هدف خود از سفر به ساوه را حضور در مراسم یادواره شهدای این شهر و جلسه با مسئولان استانی عنوان کرد .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن