تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواخته شدن زنگ جش عاطفه ها در مازندران،همزمان با سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نواخته شدن زنگ جش عاطفه ها در مازندران،همزمان با سراسر کشور استان‌ها > مازندران - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران،گفت:زنگ جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در هشتم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در مازندران، نواخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین منطقه مازندران،استان مازندران،تیمور طهماسب پور اظهار داشت سالهای متمادی است که کمیته امداد با همکاری صدا وسیما وپایگاههای مقاومت بسیج وآموزش وپرورش در جشن عاطفه ها فعالیت دارند واللحمد لله توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شد.
وی با مهم بر شمردن ایجاد فضای نیکوکاری وانفاق در جامعه افزود ریشه فرهنگ انفاق ونیکوکاری باید در مدارس پایدار شود .
مدیر کل کمیته امداد مازندران،گفت:118هزار 952نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند واز این تعداد حدود یازده هزار نفر دانش آموز ودانشجو هستند.
وی تصریح کرد:به تعداد دانش آموزان استان پاکت هدیه تهیه وبا همکاری کمیته امداد وآموزش وپرورش شهرستانها ،بین دانش آموزان توزیع ودر هشتم مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه ها پاکت کمکها،جمع آوری و در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد مازندران،گفت: با همکاری سپاه نیز پاکت هدیه بین بسیجیان پایگاه مقاومت توزیع و وجوهات جمع آوری شده جهت دانش آموزان نیازمند همان منطقه پرداخت می شود .
طهماسب پور با تقدیر از مردم خیر ونوعدوست وسخاوتمند مازندران،از آنان خواست تا با این نهاد درراستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان ومحرومین همکاری کنند.      

کلید واژه ها: استان مازندران -




دوشنبه 6 مهر 1394 - 13:26:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن