تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق ميوه از بعد از خردادماه، تحت کنترل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷ق.ظ)
مديرکل مبارزه با کالاهاي هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با موج: قاچاق ميوه از بعد از خردادماه، تحت کنترل است موج - سال گذشته بيشترين حجم قاچاق ميوه از مرزهاي جنوبي و در سه ماهه پاياني صورت گرفته است.
مديرکل مبارزه با کالاهاي هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا در ارتباط با قاچاق ميوه گفت: بعد از خردادماه تقريبا قاچاق ميوه از مرزها کاملا تحت کنترل بوده و به شدت کاهش يافته است.
عباس نخعيدر گفتگو با موج با اشاره به اينکه با تدابير اتخاذ شده مرزهاي غربي از جولان قاچاقچيان ميوه در امان است، افزود: اکنون در ميوه فروشي هاي سطح شهر تنها شايد کمي پرتقال قاچاق وجود داشته باشد.
نخعي معتقد است که سال گذشته به خصوص در سه ماهه پاياني سال، اوج قاچاق ميوه از مرزهاي مختلف شکل گرفت که در اين راستا پرتقال و نارنگي بيشترين حجم در بين ميوه هاي سردسيري را داشتند. از طرفي، انبه در بين ميوه هاي گرمسيري، چه در سال گذشته و چه در سه ماه اول سال، حرف اول را مي زند.
مديرکل مبارزه با کالاهاي هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا ادامه داد: بيشترين حجم قاچاق ميوه هايي مانند مرکبات و انگور در سال گذشته از جنوب کشور بود. اين در حالي است که ميوه هاي گرمسيري بيشتر از مرزهاي شرقي قاچاق مي شدند. البته در مقطعي هم ورود ميوه از مرزهاي غربي اتفاق افتاد که هم اکنون تحت کنترل است.
به گفته وي، در راستاي کشف ميوه هاي قاچاق، تمامي سردخانه ها مورد بازرسي قرار گرفتند که موجب کشف مقداري ميوه از اين اماکن شد. هم اکنون به جز مبادي ورودي، همه پليس راه ها و ايست بازرسي ها براي جلوگيري از تردد کاميون هاي حمل ميوه قاچاق، توجيه شده اند و با دقت کافي به انجام وظيفه مي پردازند.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن