تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه‌های برتر قرآنی با اعتبارات محدود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کسب رتبه‌های برتر قرآنی با اعتبارات محدود
معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه‌های برتر قرآنی این استان در کشور تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل خبر داد و گفت: این رتبه‌ها در همه سال‌های گذشته بی‌نظیر بود.



به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید بهاءالدین ملک‌حسینی افزود : کهگیلویه و بویراحمد اکنون در برنامه‌های پرورشی در سطح کشور و در میان همه ادارات آموزش و پرورش جایگاهی ممتاز دارد.

وی موفقیت‌های سال‌های اخیر آموزش و پرورش استان را در حوزه پرورشی سرآمد همه موفقیت‌ها ذکر کرد و گفت: همکاران ما در حوزه پرورشی با جان و دل و بدون کمترین چشم‌داشتی تنها در فکر اعتلای نام استان هستند.

این مسئول گفت: در همه سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری داشتیم اما باید گفت که در سال تحصیلی اخیر موفقیت‌ها فوق تصور بود و دانش‌آموزان ما توانستند همه رتبه‌ها و مقام‌های ارزنده کشوری را در بخش‌های مختلف قرآن، نماز و عترت به خود اختصاص دهند.

وی بخش زیادی از این موفقیت را مرهون برنامه‌ریزی درست و اصولی دانست و گفت: پیش از برگزاری مسابقات با دعوت از اساتید بزرگ و برجسته‌ای که خود صاحب‌نظر در این زمینه هستند در چهار دوره سه روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات را توجیه کردیم.

ملک‌حسینی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های امسال به نحوی بود که در یک هدف‌گذاری مدون، 80 درصد رتبه‌های ما نسبت به سال قبل بیشتر شد که نشان دهنده عمق فعالیت‌ها است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: برای مثال یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای ما در پرسش مهر ریاست‌جمهوری بود که در سال‌های پیش از آن هیچ رتبه‌ای نداشتیم و یا این که در مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب هفت رتبه شدیم.

وی یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های حوزه پرورشی استان و کسب افتخارات زیادی در سطح کشور را مرهون یکپارچگی دوایر در این معاونت دانست و گفت: در چهار اداره امور تربیتی، قرآن و عترت و فرهنگ عمومی و مشاوره همه ید واحده برای کسب موفقیت بودند و کارها را به دیگری محول نمی‌کردند بلکه همه به فکر موفقیت در سطح کشور بودند.

وی به اعتباراتی که موجب این موفقیت‌ها شد اشاره کرد و گفت: شاید باور آن سخت باشد اما همه این رتبه‌ها و مقام‌ها تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل صورت گرفت که در نوع خود کاری بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/ز




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مشخص شدن وضعیت یکی از مفقودین یزدی حادثه منا
حاجی حسنی به خدا پیوست/ تلفنی که برای همیشه از دسترس خارج شد
نباید در برابر جنایات آل سعود سکوت کرد
آل‌سعود مولود نجس استکبار جهانی است





۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن