تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه آمار دروازه‌بان استقلال در 4 فصل گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقایسه آمار دروازه‌بان استقلال در 4 فصل گذشته
دروازه‌بان استقلال هر چند با شروع فصل از نظر آمار شرایط خوبی ندارد اما توانسته چند بار دروازه استقلال را نجات دهد و به نظر می‌ رسد که عملکرد او چندان هم بد نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی در هر تیمی که باشد به نوعی نقطه اتکای آن تیم محسوب می‌ شود اما در این فصل شرایط مطابق انتظار برای او پیش نرفته است. رحمتی در طول 4 فصل گذشته تنها یک فصل آماری ضعیف تر از امسال در پایان هفته هفتم داشته است. آماری که نشان می‌ دهد رحمتی باید بیش از پیش تلاش کند تا به روزهای خوب خودش برگردد.

لیگ یازدهم: مهدی رحمتی در این لیگ پیراهن استقلال را برتن کرد و در 7 هفته 5 گل خورد. استقلال در این فصل پرویز مظلومی را روی نیمکت خود می‌ دید و در پایان آبی ها موفق شدند با پنالتی هایی که مهدی رحمتی در بازی با شاهین بوشهر در فینال جام‌حذفی گرفت، قهرمان این جام شود. رحمتی در آن سال ها در تیم‌ملی آقایی می‌ کرد و رقیبی برای خود نمی‌ دید.

لیگ دوازدهم: لیگ دوازدهم بی تردید بهترین سال دروازه‌بانی مهدی رحمتی در دوران فوتبالش بود. جایی که توانست با 21 کلین شیت رکورد جاودانه ای از خود به جای بگذارد. در آن روزها رابطه امیر قلعه‌نویی با مهدی رحمتی در اوج خود قرار داشت و دروازه‌بان آن روز استقلال برای تمام دروازه‌بان های لیگ‌برتر خط و نشان می‌ کشید. او در آن سال موفق شد در پایان هفته هفتم تنها 3 گل دریافت کند؛ یعنی آماری کمتر از نیم گل خورده در هر بازی.

لیگ سیزدهم: مهدی رحمتی در لیگ سیزدهم بدترین آمار گل خورده را در 4 فصل گذشته از خود بجای گذاشت. او در آن سال از تیم‌ملی دور مانده بود و هرگز روحیه سابق را نداشت. رحمتی در آن فصل در 7 هفته اول 9 گل دریافت کرد که آماری دور از انتظار بود. شاید همین موضوع باعث شد که رفته رفته رابطه او با امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال تیره و تار شود و در پایان آن فصل هم مجبور شد از این تیم جدا شود.

لیگ چهاردهم: مهدی رحمتی در این فصل با یک قرارداد نجومی با پیکان قرارداد امضا کرد اما هرگز روزهای خوبی در این تیم سپری نکرد. پیکان در پایان این فصل به لیگ یک سقوط کرد تا به نوعی یک آمار منفی در کارنامه گلر سابق تیم‌ملی ثبت شود. رحمتی در 7 هفته اول لیگ چهاردهم که تحت هدایت منصور ابراهیم‌زاده بود، در مجموع 7 بازی 6 گل خورد و از آن عجیب تر این است که در طول این هفته پیکان هیچ گلی به ثمر نرساند.

لیگ پانزدهم: رحمتی از نظر آمار گل خورده در لیگ پانزدهم بدترین عملکرد را بعد از لیگ سیزدهم دارد. هر چند او در طول فصل موفق شده 2 بار کلین شیت کند ولی آمار 8 گل خورده برای این بازیکن هرگز قابل توجیه نیست. رحمتی اگر می‌ خواهد ثابت کند که همچنان یکی از دروازه‌بان های برتر ایران است، باید تلاش کند این آمار را در بازی های بعدی جبران کند هر چند که با توجه به خط دفاع پراشتباه استقلال کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.


09:49 1394/07/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن