تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816650830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند شهيد رکني به زودي کليد مي خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۹:۲۳ق.ظ)
با وجود بي مهري مسوولان: مستند شهيد رکني به زودي کليد مي خورد موج-شيراز-مسوول انجمن سينماي جوان شيراز گفت: با وجود اين که هيچ يک از مسوولان فرهنگي در ساخت فيلم مستند شهيد رکني حاضر به مساعدت نشدند، به زودي فيلمبرداري اين مستند آغاز مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد ذوالنوريان، مسوول انجمن سينماي جوان شيراز، در جمع خبرنگاران، از آغاز فيلمبرداري فيلم مستند شهيد رکني خبر داد و گفت: کارگردان فيلم در اين راه با مشکلات مالي زيادي روبه روست.
وي افزود: پروژه ساخت مستند زندگي شهدا از انجمن سينماي جوان کشور پيشنهاد شد که براي اين منظور با توجه به سوابق و ريزومه موفق رامين شه منش، کارگردان جوان شيرازي براي اين کار انتخاب شد.
رامين شه منش نيز در ادامه با بيان اين که، دليل ساخت فيلم زندگي اين شهيد بزرگوار سوابق هنري به خصوص فعاليت هاي تئاتري وي در زمان حياتش بوده افزود: پروژه پيشنهاد شده از تهران نام شهداي ديگري را به همراه داشت، ولي بهتر ديديم که اولويت را به شهيد رکني داده شود تا دست کم اداي ديني به پاس سال ها فعاليت در عرصه تئاتر استان فارس کرده باشيم.
شه منش با گله از همکاري نکردن مسوولان فرهنگي گفت: وقتي فيلم مسند از زندگي يک شهيد به خصوص هنرمند قرار است ساخته شود، سازمان فرهنگي هنري شهرداري بايد يکي از دغدغه مندترين نهادها در اين زمينه باشد که متاسفانه هيچ همکاري و مساعدتي در اين خصوص نکردند.
کارگران مستند شهيد رکني افزود: البته ديگر مسوولان فرهنگي نيز از هر گونه کمکي سر باز زدند حتي صدا وسيماي فارس که خود شهيد از کارمندان اين سازمان بوده نيز رغبتي براي همکاري از خود نشان نداد.
شه منش در ادامه با قدرداني از همکاران خود در اين پروژه ياد کرد و افزود: علي بقايي که از مدرسان انجمن سينماي جوان شيراز است به عنوان تصويربردار و محمدمهدي شبان نيز با مسووليت مدير توليد که در بسياري از کارهاي قبلي نيز با با هم بوده ايم، در اين مسير همراهي مي کنند.
وي اين مستند را کاري نيمه بلند خواند و ادامه داد:فيلم مذکور در سه شهر مختلف،جهرم، آبادان و شيراز ساخته مي شود که با توجه به مشکلات عديده مالي اميدواريم بتوانيم کار را به پايان ببريم.
نکته قابل تامل اين که، سازمان فرهنگي هنري شهرداري شيراز با داشتن بودجه 120 ميليارد توماني، سال گذشته براي ساخت چند فيلم بي محتواي کمدي که از ارزش هنري نيز بي بهره بود، ميليون ها تومان هزينه کرده است.
همچنين در صدا و سيما که سالانه چندين ميليون تومان براي ساخت و دستمزد عوامل مستند هاي مختلف هزينه مي شود، براي ساخت چنين فيلمي ساخته شود دست رد براي همکاري بر سينه کارگردان مي زند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن