تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی:لغزش‌هایی در برجام وجود دارد که باید این لغزش‌ها را گرفت/در موضوع بازدیدها، باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود/هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



لاریجانی:لغزش‌هایی در برجام وجود دارد که باید این لغزش‌ها را گرفت/در موضوع بازدیدها، باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود/هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از حضور دکتر لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد وگفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داد.
روز نو : سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از حضور دکتر لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد وگفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داد.
به گزارش روزنو،سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جزییات جلسه هیات رئیسه مجلس با اعضای کمیسیون برجام که در محل دفتر رئیس مجلس برگزار شد،  گفت: در ابتدای جلسه، زاکانی رئیس کمیسیون برجام گزارشی از مجموع جلسات، بازدیدها، گفت‌وگوها و سوالات ارائه کرد.


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داد.


وی افزود: ورود تخصصی به موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های کار کمیسیون بود، منویات مقام معظم رهبری،‌ قانون و مصالح کشور نیز معیارهای تشخیص کمیسیون بود.


 


تشکر دکتر لاریجانی از زحمات کمیسیون برجام


وی با یادآوری حضور دکتر لاریجانی در جلسه کمیسیون ویژه برجام، گفت: در ادامه جلسه،‌ دکترلاریجانی با مهم خواندن برجام به پیچیدگی آن اشاره و از زحمات کمیسیون تشکر کرد و کار کمیسیون را مهم و طاقت فرسا دانست.


وی با اشاره به بخشی دیگر از اظهارات رئیس مجلس، افزود:  باید مراقب مخاطرات برجام باشیم. همچنین لغزش‌هایی در برجام وجود دارد که باید این لغزش‌ها را گرفت و اجازه ندهیم که تفسیر و تعبیری به ضرر جمهوری اسلامی شود و یا در موضوع بازدیدها، باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود.


رئیس مجلس: هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم/جمهوری اسلامی برجام را همکاری می‌داند


نقوی ادامه داد: رئیس مجلس تاکید کرد جمهوری اسلامی برجام را همکاری می‌داند و هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم. بنابراین هم در گزارش و هم در طرحی که قرار است ارائه شود باید دغدغه‌های مذکور مدنظر قرار داده شود. لغو تحریم‌ها از موضوعات مهم برجام است.


نقوی حسینی گفت: رئیس مجلس در ادامه گفت ما در پایان راه نیستیم بلکه در ابتدا یک راه هستیم لذا باید همه با دقت و نظارت دقیق کار را پیش ببرند.


سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام، یادآور شد: پس از طرح دیدگاه‌های رئیس جلسه،‌اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کردند




تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن