تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814914419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده کرار به زودی برمی گردد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افشارزاده کرار به زودی برمی گردد
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : درصدد هستیم تا هر چه سریعتر وضعیت مسکن کرار را مشخص کنیم و به طور حتم این بازیکن به تمرینات تیم باز می گردد.


بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت جاسم کرار و اینکه گفته میشود احتمال دارد این بازیکن به تهران بازنگردد افزود: باید بگویم که درصدد هستیم تا مشکل مسکن کرار را حل کنیم و به طور حتم این بازیکن به تهران برمی گردد تمام تلاشمان این است تا با یک برنامه خاص تمامی مشکلات مالی را رفع کنیم و به زودی این امر صورت خواهد گرفت.
 
وی درباره جدایی ریوالدو باربوسا از استقلال گفت: در هر صورت این بازیکن با توجه به اینکه بچه دار شده بود شرایطی داشت که نمی توانست در ایران بماند و با توجه به اینکه ما هم بازیکنان خوبی از هر لحاظ در تیم داریم تصمیم گرفتیم بازیکنان دیگر را جایگزین ریوالدو کنیم و در حال حاضر با جدایی این بازیکن از تیم موافقت کردیم.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره وضعیت ۴۰ هزار دلار مطالبات ریوالدو گفت :با توجه به گزارشاتی که به دست ما رسیده و امضا هایی که از ریوالدو گرفته شده در صدد هستیم طی نامه ای خاص تمامی اسناد مربوط به این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و به زودی تکلیف 40 هزار دلار را مشخص خواهیم کرد.

انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

افشارزاده : کما فی سابق مدیر عامل استقلال هستم و انجام وظیفه خواهم کرد
افشارزاده: استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سخت تلاش کند
تیم های بزرگ هم گاهی، دچار مشکل می شوند
افشارزاده : با تمام قوا در استقلال خدمت خواهم کرد
جهانیان: افشارزاده با همان اختیارات مدیر عاملی سرپرست باشگاه شد





۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن