تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت کلودیو براوو به تمرینات بارسلونا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازگشت کلودیو براوو به تمرینات بارسلونا
دروازه بان شیلیایی بارسلونا، پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سه هفته ای، از امروز به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو که در دو بازی اول فصل بارسا در لالیگا مقابل بیلبائو و مالاگا، درون دروازه ایستاده بود، به دلیل مصدومیت، ادامه رقابت ها و دو بازی دوستانه تیم ملی شیلی را نیز از دست داد. بجای او، تراشتگن وظیفه حراست از دروازه بارسا را بر عهده گرفت و با دریافت گل های زیاد، آمار ناامید کننده ای از خود بجای گذاشت.

تمرینات بارسا پس از برتری 2-1 بر لاس پالماس، امروز در زمین شماره 2 کمپ خوان گامپر از سر گرفته شد و خبر خوب برای انریکه و هواداران بارسلونا اینکه براوو بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی حاضر بود و به احتمال فراوان، برای بازی روز سه شنبه مقابل لورکوزن، در لیست 18 نفره قرار خواهد گرفت.
در این بازی البته تراشتگن به روال سال گذشته، در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت آبی و اناری ها خواهد بود.پیش بینی می شود که براوو از بازی با سویا که شنبه آینده برگزار می شود، به دروازه بارسلونا بازگردد.


19:37 1394/07/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن