تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815677942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهمين جشنواره قرآني «مدهامتان»در کرمانشاه برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۹ب.ظ)
23 مهر سال جاري؛ دهمين جشنواره قرآني «مدهامتان»در کرمانشاه برگزار مي شود موج - مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از برگزاري دهمين جشنواره قرآني «مدهامتان» در 23 مهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رحيمي‌زنگنه در نشست خبري با اصحاب رسانه کرمانشاه اظهار کرد: دهمين جشنواره قرآني مدهامتان در مرحله استاني 23 مهر سال‌ جاري در کرمانشاه برگزار مي‌شود.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه با بيان اينکه فراخوان اين جشنواره منتشر شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌هاي حفظ، قرائت، مفاهيم قرآن و نهج البلاغه، تفسير، اذان و ترتيل با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.
وي بيان اينکه رشته حفظ در 6 بخش برگزار مي‌شود، متذکر شد: علاقه‌مندان از تمام رده‌هاي سني مي‌توانند در اين بخش شرکت کنند و افراد زير 15 سال مي‌توانند در رشته حفظ جزءهاي يک، سه و پنج شرکت کنند.
به گفته مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، علاقه‌مندان در رده‌هاي سني بالاي 18 سال نيز مي‌توانند در رشته حفظ 10، 20 و 30 جزء در اين جشنواره شرکت کنند.
وي در ادامه سخنان خود بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه را معطوف به حوزه‌هاي قرآني دانست و گفت: با وجود محدوديت‌هاي مالي در اين حوزه برنامه‌هاي خوبي ارائه شده است.
رحيمي‌زنگنه با اشاره به بخشي از برنامه‌هاي اجرا شده در سال‌ جاري توسط اين ادا‌ره‌کل، برگزاري نمايشگاه بزرگ قرآني با حضور بيش از 60 ناشر کشوري و استاني در ماه مبارک رمضان را از جمله اين برنامه‌ها عنوان کرد.
وي با بيان اينکه هفته‌هاي قرآني تنها در هشت استان کشور برگزار مي‌شود، اظهار کرد: استان کرمانشاه نيز يکي از اين استان‌ها است و در همين راستا از 26 دي‌ماه امسال تا دوم بهمن‌ماه هفته قرآني در استان برگزار خواهد شد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه با اشاره به تشکيل ستاد قرآني با 24 برنامه مصوب در سطح استان و شهرستان‌ها، تصريح کرد: 14 محفل قرآني نيز در 14 شهرستان استان طي هفته قرآني برگزار مي‌شود.
وي برگزاري نمايشگاه فيلم، اجراي نمايش‌هاي تئاتر خياباني و صحنه‌اي، عصر شعر قرآني، جلسات تلاوت، رونمايي از تابلو معرق سوره کوثر و رونمايي از کتب تاليف شده قرآني را از ديگر برنامه‌هاي هفته قرآني در کرمانشاه عنوان کرد.
رحيمي‌زنگنه ادامه داد: جشنواره نمايشنامه‌نويسي قرآن و عترت، جشنواره قرآن در ادبيات کودک، زنگ انشاي قرآن و نمايشگاه هنرهاي تجسمي از ديگر برنامه‌هاي شاخص در هفته قرآني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن