تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816214075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حيات صنعت آب و برق به توسعه آموزش و دانش و فناوري وابسته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
وزير نيرو حيات صنعت آب و برق به توسعه آموزش و دانش و فناوري وابسته است موج - وزير نيرو در آيين شروع سال تحصيلي 94-95 در موسسه آموزش عالي علمي کاربردي صنعت آب و برق گفت: حيات صنعت آب و برق وابسته به توسعه آموزش و دانش و فناوري است که يک پايه آن آموزش و پايه ديگر آن پژوهش است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، حميد چيت‌چيان، وزير نيرو، امروز (يکشنبه) در آئين شروع سال تحصيلي 95-94 و تقدير از شرکت‌هاي برتر صنعت آب و برق در حوزه آموزش که در محل موسسه آموزش عالي علمي – کاربردي صنعت آب و برق برگزار شد، ضمن تسليت حادثه غم‌انگيز منا که بار اندوه را بر قلب ملت ايران بر جاي گذاشت، آغاز سال تحصيلي را بر جويندگان علم و حقيقت تبريک گفت و اظهار داشت: دين اسلام به عنوان ديني روشنگر که اساس آن بر ادامه علم و پي‌جويي دانش بنا شده است؛ در 1400 سال قبل که بشريت در جهل و قهقرا بسر مي‌برد، رسول خدا ديني را براي مردم به ارمغان آورد که شعارش جويندگي دانش از مهد تا لحد و به‌ طور کلي دنباله‌روي دانش در تمام لحظات زندگي بود.
وزير نيرو با بيان اين که ارزش علم و دانش تا جايي است که خداوند در قرآن کريم به قلم قسم مي‌خورد و افزود: مقام معظم رهبري در زمان تحريم‌ها، در ملاقات با هيات دولت، در شرايطي که کشور با تحريم مواجه بود و اطراف ما مملو از نا آرامي‌هاي سياسي بود و با مشکلات اقتصادي شديد روبرو بوديم، تأکيد داشتند، نگذاريد شتاب علمي کشور کم شود.
وي ادامه داد: ما اگر آب و انرژي و پول نداشته باشيم، ولي؛ علم داشته باشيم مي‌توانيم در دنيا سرافراز شويم، ولي؛ اگر آب و انرژي و پول وجود داشته باشد، ولي؛ علم نداشته باشيم، همه را به فنا خواهيم داد.
چيت‌چيان با بيان اين که مقام معظم رهبري، در بيان سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، بيش از هر چيز بر تقويت شرايط نيروي انساني و اقتصاد دانش‌بنيان تأکيد دارند، تصريح کرد: مگر مي‌شود صنعت آب و برق اقتصاد دانش‌بنيان داشته باشد، ولي؛ مديران آن علي‌ام نباشند.
وي با اشاره به اين که در گذشته با صدور منابع خام، کشور پيشرو جهان بوديم، ولي؛ امروزه پيشرو بودن مشروط بر اين است که صادرات خدمات و محصولات فني مهندسي و دانش‌بنيان داشته باشيم، گفت: صنعت آب و برق يک صنعت پويا است که مرتبا در حال حرکت به جلو است و روز به روز با فناوري‌هاي جديد آشنا مي‌شود.
وزير نيرو با اشاره به اين که در گذشته بدون توجه به محيط زيست به توليد آب و برق مي‌پرداختيم، ولي؛ امروزه در توليد آب و برق بايستي مسائل زيست محيطي را نيز به‌شدت رعايت کنيم، خاطرنشان کرد: فعاليت صنعت آب و برق بايد به گونه‌اي باشد که بر مسائل زيست محيطي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي کشور خدشه وارد نشود.
وي افزود: در صنعت آب و برق تمام پرسنل از کارگران تا مهندسان و مديران ارشد، همه نيازمند فراگيري علم و دانش و بروز بودن اين علوم هستند تا بتوانند آب‌هاي زيرزميني، کاهش تلفات شبکه‌هاي آب و برق و... را به‌خوبي مديريت کنند؛ زيرا بدون فراگيري علم جديد قادر نخواهند بود پويايي صنعت آب و برق را حفظ کنند.
چيت‌چيان در اهميت فراگيري علم و دانش بر مديران وزارت نيرو تأکيد کرد: حتي در زماني که در تنگناي اقتصادي و محدوديت منابع مالي قرار داريد، هزينه‌هاي بخش آموزش بايد افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن