تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه داعش را در سوریه هدف حمله هوایی قرار داد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرانسه داعش را در سوریه هدف حمله هوایی قرار داد
کاخ ریاست جمهوری فرانسه از نخستین حمله هوایی این کشور در خاک سوریه خبر داد و اعلام کرد: این عملیات، اراده پاریس را در مبارزه با تهدید تروریستی داعش تایید می کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ - 27 September 2015


کاخ ریاست جمهوری فرانسه از نخستین حمله هوایی این کشور در خاک سوریه خبر داد و اعلام کرد: این عملیات، اراده پاریس را در مبارزه با تهدید تروریستی داعش تایید می کند.


به گزارش «تابناک»، الیزه در بیانیه ای اعلام کرد: نخستین حمله هوایی فرانسه بر پایه اطلاعات به دست آمده از پروازهای شناسایی دو هفته اخیر، صورت گرفت.


در این بیانیه آمده است: این عملیات با رعایت استقلال عمل فرانسه و هماهنگ با شریک های منطقه ای، اراده فرانسه را در "مبارزه با تهدید تروریستی داعش" تایید می کند.


"فرانسوآ اولاند" رئیس جمهوری فرانسه پیشتر با اعلام خبر آغاز پروازهای شناسایی بر فراز خاک سوریه، گفته بود پاریس در صورت لزوم به حمله هوایی علیه مواضع داعش در سوریه دست خواهد زد.


فرانسه از هشتم سپتامبر (17 شهریور) عملیات هوایی را که از سال گذشته در عراق و علیه مواضع داعش انجام می داد، به سوریه بسط داده است. فرانسه از پایگاه هوایی"الجفره" امارات برای این عملیات استفاده می کند.


کشورهای غربی از جمله فرانسه از آغاز ناآرامی های سوریه از مخالفان دولت "بشار اسد" رئیس جمهوری این کشور، حمایت کرده اند. این کشورها به بهانه خطر تروریسم و نیز خطر تروریست های غربی فعال در سوریه که تهدید بالقوه برای کشورهای غربی در بازگشت به کشورشان محسوب می شوند، تلاش کرده اند با ائتلاف بین المللی علیه داعش به منافع مداخله جویانه خود در سوریه و منطقه دست یابد. 




ایرنا












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن