تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806438195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم تبريز:‌ عباسي بماند و شرايط تداوم پيدا كند، ورود مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۴۳ب.ظ)
هيات مديره بايد بپذيرد عباسي توانايي اداره تراكتور را ندارد نماينده مردم تبريز:‌ عباسي بماند و شرايط تداوم پيدا كند، ورود مي‌كنيم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، باخت تراكتور در خانه مقابل پرسپوليس شرايط سختي را براي مسوولان اين باشگاه در تبريز رقم زده است. مساله‌اي كه بازار شايعات را داغ كرده و در كنار اخراج يا ابقاي توني اوليويرا حرف از خلع سعيد عباسي از مديرعاملي تراكتور هم شنيده مي‌شود. در اين بين محمداسماعيل سعيدي‌،نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي معتقد است هيات مديره تراكتور بايد بپذيرد كه سعيد عباسي توانايي مديريت باشگاه را نداشته و اين مشكل او را به عدم ارتباط‌گيري صحيح مديرعامل تيم محبوب تبريز با مسوولان استاني مي‌داند.
حتما به عنوان نماينده مردم تبريز از شرايط هواداران تراكتور بعد از باخت و روند ناكامي‌هاي اين تيم خبر داريد...
قطعا در جريان اين مساله و حال و هواي مردم تبريز هستم. تيم تراكتورسازي باشگاهي است كه از يك مقبوليت خاصي در بين آذري زبان‌ها برخوردار است و شايد يكي از معدود تيم‌هايي است كه توانسته هواداران زيادي را به ورزشگاه‌ها بياورد و اين مقوله را احيا كند. اتفاقاتي كه افتاده جاي تامل دارد و نمي‌توان به سادگي از آن عبور كرد. جا دارد در اين ‌باره هيات مديره باشگاه به شرايط باشگاه واقع‌بينانه توجه داشته باشند و دركي درست از مسايل به وجود بيايد. عواطف و احساسات مردم تبريز جريحه‌دار شده و جا دارد آن را جدي بگيرند. در اينجا وظيفه مديرعامل تراكتور هم حكم مي‌كند انتظارات هواداران، شعارها و صحبت‌هاي آنها را جدي بگيرند و نسبت به برآورده كردن نيازها گام جدي بردارند.
حتما مي‌دانيد يكي از دلايل ناراحتي مردم تبريز و هواداران از مديرعامل تراكتور، بومي نبودن و درك نكردن احساسات آنهاست. شما در اين زمينه موافق اين استدلال هواداران تراكتور هستيد؟‌
من هم حرف هواداران تبريز را قبول دارم و معتقدم اعضاي هيات مديره باشگاه تراكتورسازي بايد از تبريز و آذربايجان شرقي باشند. به نظرم اين مساله مي‌تواند كمك زيادي به برآورده كردن انتظارات هم از سوي مردم و علاقه‌مندان باشد و هم براي ما كه نمايندگان مردم در مجلس هستيم. اين يك مساله است و مساله ديگر اين كه بتوانند واقعيات موجود را تحليل كرده و به درستي بتوانند انتظارات ورزش تبريز و استان را فراهم كنند. مديران بايد بدانند شرايط تراكتور نسبت به گذشته فرق كرده و اين نياز دقت بيشتري را طلب مي‌كند.
اما با همه اين اوصاف به نظر مي‌رسد تهراني بودن اكثر اعضاي هيات مديره باعث شده با تمام اين مشكلات پشت سر عباسي باشند و او را تاييد كنند...
بعد از اتفاقات سال گذشته در بازي با نفت كه آن مسايل پيش آمد و حتي در مجلس هم مطرح و پيگيري شد به نظرم هيات مديره و مسوولاني كه از آقاي عباسي به عنوان مديرعامل حمايت مي‌كنند بايد توجه داشته باشند كه ايشان توان اداره باشگاه را ندارد. هيات مديره بايد اين واقعيت را بپذيرد و مردم انتظار دارند كساني كه مديرعامل را انتخاب مي‌كنند اصلح باشد نه اينكه فردي را بگذارند كه تواني ندارد اما روي ماندن او اصرار دارند. هيات مديره بايد متوجه باشد اين باشگاه ملك خصوصي و شخصي نيست و متعلق به مردم و هواداران است. اين مساله حتما بايد لحاظ شود و ما هم به عنوان نماينده مردم تبريز همانطور كه هميشه سعي كرديم از اداره‌كنندگان باشگاه حمايت كنيم تا توان و قدرت مجموعه افزايش پيدا كند، همينجا اعلام مي‌كنيم روند درستي را در نظر بگيرند تا خداي نكرده كار به تصميمات ديگري منجر نشود.
مثلا چه تصميماتي؟
در مورد فضاي موجود در بين هواداران و علاقه‌مندان به تراكتور را مي‌گويم كه قابل قبول نيست و بايد حتما اوضاع باشگاه اصلاح شود تا مشكلي پيش نيايد.
به نظر شما مشكل عباسي به عنوان مديرعامل تراكتورسازي از نظر مديريتي چه بوده كه كار تيم به اينجا كشيده شده است؟
مشكل كجاست، مشكل در ارتباط گرفتن ايشان است. عباسي مدام مي‌گويد مشكل داريم اما يكبار هم با بنده به عنوان نماينده مردم تبريز صحبت نكرده است. جايي كه خود بنده از ابتدايي كه شرايط تراكتور جديد شده و يكي از مدعيان ليگ شده است طي 7، 8 سال با مسوولان در ارتباط بوده‌ام و به نوعي به تراكتور تعلق خاطر دارم. حتي يك بار صحبت نكردند در حالي‌كه بنده به عنوان فردي كه مدافع تيم بودم بحث به خاطر اتفاقات سال گذشته در ديدار نهايي در تبريز با نفت بحث تحقيق و تفحص از فدراسيون را مطرح كردم اما يك بار ايشان جلو نيامدند و صحبتي نكردند.
واقعا چرا؟
همان طور كه گفتم مهم‌ترين مشكل عدم تعامل ايشان با مسوولان استان، نمايندگان و ديگر افراد تاثيرگذار است كه اين موضوع مي‌توانست كمك‌هاي زيادي را به تراكتور برساند.
پس به نظر شما اين مسايل روي ناكامي‌هاي اخير تراكتور نقش داشته است؟
قطعا تاثير دارد وقتي يك تعامل مثبت به وجود بيايد و مسوولان امر درگير باشند به خوبي مي‌توان از مشكلات عبور كرد. اتفاقي كه متاسفانه نيفتاده است و آثار آن را هم اكنون شاهد هستيد.
پس به نظر شما سعيد عباسي بايد كنار گذاشته شود؟‌
ما توصيه مي‌كنيم قطعا هيات مديره يك تجديدنظر جدي روي تصميمات خود داشته باشند و هر تصميمي كه مي‌گيرند منافع تراكتورسازي و هواداران اين تيم را در نظر بگيرند.
و اگر اين اتفاق نيفتاد و هيات مديره راي به ماندن عباسي داد در صورت تداوم اين شرايط نمايندگان مردم تبريز چه قولي به هواداران تراكتور خواهند داد؟‌
ما مدافع خواسته ها و انتظارات مردم تبريز هستيم و قطعا اگر نياز باشد به اين مساله ورود خواهيم كرد تا تصميم مناسبي براي باشگاه گرفته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن