تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اقتصادي 5 درصدي اندونزي در سال جاري ميلادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۵ب.ظ)
رشد اقتصادي 5 درصدي اندونزي در سال جاري ميلادي موج - اتاق بازرگاني و صنعت اندونزي رشد اقتصادي 5 درصدي را براي اين کشور، در سال جاري ميلادي پيش بيني کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از آنتارا، اتاق بازرگاني و صنعت اندونزي نرخ رشد اقتصادي پنج درصدي را براي سال جاري ميلادي در اين کشور پيش بيني کرده است.
رشد 5 درصدي اندونزي طي سال جاري ميلادي با توجه به رکود اقتصادي که در اقتصاد جهاني با آن مواجه است، رشد خوبي محسوب مي شود.
منابع دولتي اندونزي اعلام کرده اند که در حال حاضر رشد اقتصادي اين کشور بين 4.7 و 4.8 درصد است و رشد اقتصادي 5.2 درصدي براي ماه هاي باقيمانده سال جاري ميلادي پيش بيني شده است.
کارشناسان رکود اقتصاد جهاني، کاهش تقاضا، افت قيمت کالاها و کاهش قدرت خريد مردم را از دلايل افزايش نيافتن رشد اقتصادي اندونزي طي ماه هاي گذشته اعلام کرده اند.
به گفته کارشناسان، کاهش ارزش روپيه در برابر دلار آمريکا نيز عامل ديگري است که توسعه اقتصادي اندونزي را با مشکل مواجه کرده است.
منابع دولتي اندونزي به تجربه موفق ژاپن در ادغام منافع شرکت هاي کوچک و متوسط با شرکت هاي بزرگ در اين کشور اشاره کرده و لزوم اجراي اصلاحات در زمينه کسب و کار اين کشور را يادآور شده اند.
وزارت بازرگاني اندونزي همچنين از تجار و فعالان کسب و کار اندونزي خواسته است که توانايي خود را براي ايجاد رفاه در اندونزي و ايجاد رونق تجاري و صنعت به کار گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن