تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم «زیبا» اولین تجربه فیلم بلند من است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فیلم «زیبا» اولین تجربه فیلم بلند من است خبرگزاری پانا: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم «زیبا» اظهار کرد: فیلم بلند «زیبا» در بخش مسابقه فیلم های بلند سینمای ایران راه یافته و این مساله برای من حس خوشایندی دارد چون اولین فیلم بلند من است که توسط فارابی در این جشنواره از آن حمایت شد.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 18:01

خبرگزاری پانا+

مجتبی کوهکن در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: قصه فیلم در مورد پسری و پدریست که پسر رویایش فوتبالیست شدن است و پدر مانع رسیدن پسر به هدفش می شود ودوست ندارد بچه فوتبالیست شود.
وی افزود: در طی قصه اتفاقاتی می افتد که پدر به این نتیجه می رسد که دارد چه ظلمی در حق بچه اش می کند چون جامعه ای را می بیند که از پیر وجوان به فوتبال به عنوان یک ورزش علاقه مند و چرا او با این مساله بیگانه است.
وی بیان کرد: در انتهای فیلم با وجود شرایط سختی که برای پسرش گذاشته، باعث می شود که به هدفش نرسد و خودش پا پیش می گذارد و پسرش را در رسیدن به هدفش یاری می کند.
کوهکن گفت: مخاطب باید خودش را با یک سری از موضوعات همراه کند و مساله جوانان را ببیند و البته اگر هدفش حل مساله، رشد و تربیت و کمک کردن به افرادی که در سن کودکی ونوجوانی هستند، باشد.
وی افزود: در این فیلم گفته شده که آدمهایی هستند که شرایط سختی را برای رسیدن به هدفشان دارند و خانواده هایی که این مسائل را می بینند که شرایط سختی برای بچه گذاشته می شود، شاید به این نتیجه برسند که نباید این سختی را لحاظ کنند.
وی اظهار کرد: جمعیتی که امروز برای تماشای این فیلم آمده بودند به خصوص کسانی که هم سن قهرمان این فیلم بودند، استقبال خوبی کردند و از آن ها واکنش های مثبتی دیدم.
کارگردان این فیلم گفت: المپیادی که در کنار جشنواره است، باعث می شود بچه ها به مسائل اجتماعی وارد شوند واز دوره ای که درس های مختلف را می خوانند، فیلم سازی هم یکی از آن درسها باشد و تمرین می کنند که تاثیرگذار باشند.
کوهکن افزود: من در سینمای نوجوان تدریس می کنم و با بچه هایی که فیلم ساختند، همراه بودم و با آن موافقم چون آیذده ای است که به نوجوان کمک می کند در زندگی خودش تصمیم گیرنده باشد و قصه ای را بنویسد و اجرا کند.
وی در پایان گفت: قطعا حرفهایی هست که من یا آدم سن بالاتر ممکن است آن دوران ها و بحران ها را فراموش کرده باشند و در صورتی که یک نوجوان در این شرایط قرار گرفته و آن را می سازد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن