تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصرين مرگ مادر باردار جاسکي به دستگاه قضا معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
مقصرين مرگ مادر باردار جاسکي به دستگاه قضا معرفي شدند موج - معاون بهداشت وزير بهداشت با بيان اين که براي هر حادثه مرگ مادر باردار حين زايمان پرونده تشکيل مي شود، گفت: در خصوص مرگ مادر باردار جاسبي نيز با بررسي علل، معاون درمان و رئيس شبکه بهداشت اين استان مقصر شناخته شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي اکبر سياري در حاشيه هفتمين جشنواره علمي بهداشت محيط ايران با بيان اين که پرونده مرگ مادر باردار جاسکي به دستگاه قضا فرستاده شده است، گفت: علل اين حادثه بررسي شده و بر اساس آن معاون درمان و رئيس شبکه بهداشت اين استان مقصر شناخته شده اند.
وي افزود: اين مادر نياز به سزارين داشته ولي چون پزشک با پزشک زنان هماهنگ نبوده و متخصص بيهوشي نيز قبل از آمدن جايگزين رفته بود، اين حادثه رخ داد.
معاون بهداشت دو عامل غذاي ناسالم و مصرف الکل را دليل چهار بيماري اصلي سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي، مشکلات تنفسي و ديابت عنوان کرد و افزود: ما بر روي اين چهار عامل خطر مداخله مي کنيم.
وي افزود: در کشور به دليل تعدد حوادث ترافيکي، اعتياد و اختلالات روانشناختي برنامه هايي را به شبکه بهداشت افزوده ايم و دو نيروي کارشناس تغذيه و روانشناس را در برنامه خود گنجانده ايم.
وي همچنين از برنامه هاي اين معاونت براي دانش آموزان خبر داد و گفت: دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه پرونده سلامت خواهند داشت و از اين طريق اختلالات اسکلتي، شنوايي و بينايي آنان مورد بررسي قرار مي گيرد و در صورت مشاهده مشکلي به پزشک ارجاع داده مي شوند.
سياري همچنين از بروز اپيدمي وبا در تابستان امسال در استان خوزستان خبر داد و گفت: توانستيم اين بيماري را کنترل کنيم و هيچ موردي از اين بيماري در ايران گزارش نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن