تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبنای کار در خانواده بزرگ آموزش و پرورش اعتماد و حسن خلق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ˝فانی˝ در مراسم معارفه مدیرکل مالی و ذیحسابی: مبنای کار در خانواده بزرگ آموزش و پرورش اعتماد و حسن خلق است خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه مدیرکل مالی و ذیحسابی گفت: مبنای کار در خانواده بزرگ آموزش و پرورش اعتماد و حسن خلق است.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 13:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش که درساختمان شهید رجایی برگزار شد ، اظهار کرد : آموزش و پرورش بزرگترین نهاد دولتی کشور است و در تاثیر این نهاد همین نکته کافی است که تا دو روز آینده بیش از سیزده میلیون دانش آموز در 105 هزار مدرسه و 750 منطقه آموزشی و با مشارکت قریب به یک میلیون فرهنگی سال تحصیلی 95-94 را آغاز می کنند و طراوت خاصی به کل کشور می دهد . وی با بیان این که بیش از 92 درصد اعتبارات ملی و استانی در پنج ماهه اول سال توسط دولت به آموزش و پرورش تخصیص یافته است ، تصریح کرد : 1300 مدرسه با 8 هزار کلاس درس با ظرفیت 250 هزار دانش آموز به مجموعه آموزش و پرورش اضافه شده و تا پایان سال نیز 700 پروژه دیگر به آموزش و پرورش افزوده خواهد شد .
 
عضوکابینه تدبیر و امید ادامه داد : آموزش و پرورش همواره با مشکلات زیادی مواجه بوده است ولی وجود جلوه های زیبای فداکاری و ایثار در بین معلمان و دانش آموزان شرایط کار در آموزش و پرورش را بسیار شیرین می کند .
 
فانی اضافه کرد : آموزش و پرورش با جمعیت معلمان ، دانش آموزان و اولیایش یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهد و ماهیت کار دراین خانواده بزرگ اعتماد است .
 
وزیر آموزش و پرورش گفت : مدیرکل امور مالی و ذیحسابی باید علاوه بر انجام امور مالی ، مشاور خوبی برای آموزش و پرورش باشد تا بتوانیم منابع موجود را به نحو احسن هزینه کنیم .
 
در پایان این مراسم کامران حصادی به عنوان مدیرکل جدید امور مالی وذیحسابی معرفی و از خدمات علی کریمی مدیرکل سابق قدردانی شد .      
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن