تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا: انتظار يک بازي سخت را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱۱ق.ظ)
گوارديولا: انتظار يک بازي سخت را داريم موج - سرمربي بايرن مونيخ پيش از بازي شاگردانش مقابل ماينتس، در يک کنفرانس خبري حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف به صحبت پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، روز جمعه در يک کنفرانس خبري حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف از جمله بازي شاگردانش مقابل تيم ماينتس به صحبت پرداخت:

هديه تولد براي رومنيگه:
سه امتياز بازي فردا، بهترين هديه براي او خواهد بود.

وضعيت مصدومان:
به نظر دکتر، وضعيت همه مصدومان خوب است و همه چيز به خوبي پيش مي رود. ما با 11 يا 12 بازيکن نمي توانيم به اهداف خود برسيم. من به تمام بازيکنانم در طول فصل نياز دارم. اميدوارم آنها هرچه سريعتر به تيم باز گردند.

لواندوفسکي:
پنج گل او مانند مسابقات NBA بود، درست مثل اينکه يک بازيکن سه پرتاب سه امتيازي پشت سر هم انجام دهد! فکر نمي کنم ديگر بتوانيم در عمر خود چنين چيزي را تجربه کنيم. از او ممنون هستم و اميدوارم گل هاي بيشتري به ثمر برساند.

داگلاس کاستا و کينگزلي کومان:
آنها بازيکنان مهم و با ارزشي براي آينده تيم هستند. آنها وظايف خود را به خوبي انجام مي دهند.

جو ورزشگاه ماينتس:
براي هر تيم، جاهايي وجود دارد که کار برايشان سخت باشد و دوست نداشته باشند در آنجا بازي کنند. يکي از آنها براي بايرن مونيخ، بازي مقابل ماينتس در آن استاديوم است.

بازي مقابل ماينتس:
سه شنبه مقابل دينامو زاگرب و هفته آينده مقابل دورتموند به ميدان مي رويم. اما اکنون کاملا بر روي ماينتس تمرکز کرده ايم.آنها بازيکنان بسيار سريعي دارند. خوب دفاع مي کنند و مربي خوبي نيز دارند. آنها پويا و جنگنده هستند و در ضد حملات خطرناک ظاهر مي شوند. انتظار يک بازي سخت را داريم. فرصت اين را داريم که هفتمين پيروزي خود را تجربه کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن