تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشک کروز نصر کابوس جنگنده‌های متخاصم + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موشک کروز "نصر" کابوس "جنگنده‌های متخاصم" + تصاویر
موشک کروز "نصر" ویژگی‌هایی دارد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران همواره در حال تولید و بهینه سازی ادوات نظامی در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی است. 


در این راستا تولیدات موشک های سطح به سطح هواپایه پیگیری شده و ساخت موشک نصر هوا پایه  "نصر"  (Nasr Air Launch Missile) نیز در این راستاست.  این موشک با قدرت تاکتیکی عملیاتی بالا و با دقت کم نظیر می‌تواند کابوسی برای انواع اهداف هوایی شود.



**سردار دهقان: سیستم سلاح نصرهواپایه می تواند بر روی انواع جنگنده ها نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد

سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای توسعه توان موشکی در راستای تقویت قدرت رزمی نیروهای مسلح و افزایش سطح بازدارندگی موثر را از راهبردهای اصلی وزارت دفاع ذکر کرد و اظهار داشت: موشک "کروز نصر هواپایه" در همین ارتباط طراحی و در خط تولید قرار گرفته است.

وزیر دفاع گفت:با بهره برداری موشک نصر هواپایه در نیروهای هوایی ارتش و سپاه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی این نیروها به طور چشمگیری افزایش می یابد.



موشک کروز






وزیر دفاع افزود:این موشک با توجه به جستجوگر راداری از دقت بالایی در اصابت و انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است و پس از شلیک از هواپیما های جنگنده نیازی به پشتیبانی نداشته، هواپیمای جنگنده می تواند به سرعت از نقطه خطر دور شود.

وی  گفت:سیستم سلاح نصرهواپایه می تواند بر روی انواع جنگنده ها نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سردار دهقان بکارگیری این سلاح در هواپیماهای بدون سرنشین را از دیگر برنامه های وزارت دفاع دانست و اظهار امیدواری کرد :با همت و تلاش محققان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به زودی عملیاتی شود.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش دانشمندان ،محققان و متخصصان صنعت دفاعی که با تفکر ، روحیه ،کار و مدیریت جهادی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات را افزایش می دهند تأکید کرد:راهی که امام راحل عظیم الشان و پیروان راستینش،شهیدان سرافراز برای استقلال و عزت ایران اسلامی آغاز کردند با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد و هیچ مانعی نمی تواند سد راه اراده خلل ناپذیر فرزندان خمینی و خامنه ای عزیز باشد.



تولیدات موشک‌‎های سطح به سطح هواپایه (Surface to Surface Air Base Missile)  باعث افزایش توان عملیاتی نهاجا در رهگیری و انهدام اهداف خواهد شد. با به کار بردن این موشک‌ها بر روی جنگنده‌ها می‌توان قدرت دفاعی را افزایش داد و آسمان امن تری داشت.



موشک کروز




موشک کروز





** رسانه های خارجی درباره موشک کروز نصر چه گفتند؟

سایت ان بی سی نیوز (nbc news) با اشاره به موشک "کروز نصر هواپایه (Nasr Air Launch Missile)" نوشت: ایران تولید موشک هواپایه ای را آغاز کرده و به گفته منابع ایرانی قصد تولید انبوه آن را دارد.


این سایت با اشاره به ویژگی‌های موشک از زبان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ادامه داد: اقدامات نظامی ایران می‌تواند پس از جمع بندی مذاکرات صورت بگیرد که شاید باعث ناراحتی برخی کشورهای همسایه (کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس) شود.

سایت میزایل تریت (Missile Threat)  با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و ساخت تجهیزات نظامی نوشت: ایران قصد ساخت موشک های هواپایه ای را دارد که می‌توانند تا 300 کیلومتر را مورد اصابت قراردهند و متخصصین ایرانی قصد توسعه ساخت موشک‌های سطح به سطح را داشته و در این مسیر موشک ‌های متفاوتی از جمله "فکور 90" تولید شده است.



سایت پاکستان دفنس (Pakistan Defense)  با اشاره به تولید انبوه موشک "هواپایه نصر(Nasr Air Launch Missile)"   نوشت: موشک نصر یک موشک هواپایه برد کوتاه است که تا 35 کیلومتر را مورد اصابت قرار می‌دهد و در سال 2010 اولین نمونه آن تولید و توسعه این موشک همچنان  ادامه دارد.




موشک کروز





از موشک کروز نصر هواپایه اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما مطلبی که تاکنون مشخص شده این است که این موشک هواپایه، کوتاه برد، با قابلیت انهدام اهداف ، دارای دقت بالا (به دلیل کروز بودن و پیگیری هدف تا آخرین لحظه) و قدرت تخریب قابل قبول که می‌تواند اهداف مختلف را در آسمان مورد اصابت قرار دهد.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام /  




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری
از رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 سپاه تا ساخت پهپاد عمود پرواز
نمایش ربات‌های شناسایی و رزمی توسط سپاه در رزمایش پیامبر اعظم9/شلیک موفقیت آمیز ۲ موشک کروز نصر از بالگردها به ناو هواپیمابر
از تجهيز يگان‌های نيروی دريايی به سامانه‌های جنگ الکترونيک تا انهدام مستحکم‌‌ترين‌ دژ دشمن توسط سپاه
انهدام پهپادهاي نيروي مهاجم با آتش پرحجم نيروهاي خودي/ شليک موشک کروز "نصر"





۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن