تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814212668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود توان میزبانی میهمانان خانه خدا را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشهد - ایرنا - خانه مطبوعات خراسان رضوی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آل سعود توان میزبانی میهمانان خانه خدا را ندارد.
در بخشی از این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی نمابر شد آمده است: آل سعود لیاقت و توانایی برگزاری مراسم حج را ندارد و جهان اسلام باید به تدبیر در این زمینه برخیزد.
این بیانیه می افزاید: بار دیگر زمین مکه از بی تدبیری مسوولان سعودی بر خود لرزید و حریم امن الهی به ندانم کاری و ضعف برنامه ریزی متولیان عربستانی حج به گورستان مردمی تبدیل شد که رفته بودند با زیارت خانه خدا و حرم رسول الله (ص)، جان سبک نموده و روح تازه کنند اما در کام مرگ فرو رفتند.
در ادامه بیانیه آمده است: آنان رفته بودند تا به جهان فریاد کنند آل سعود لیاقت و توان برگزاری حج را ندارد و کشورهای اسلامی در همگرایی مومنانه و هدفمند باید به چاره برخیزند و با خرد جمعی حسن برگزاری مراسم حج را تضمین کنند.
بیانیه مزبور می افزاید: آری سقوط جرثقیل و قربانی شدن بسیاری از زائران خانه خدا و سپس آتش سوزی هتل و اینک ماجرای غمبار و سوگ آفرین منا، نشان می دهد هم باید مسوولان سعودی را در جایگاه متهمان نشاند و هم برای برگزاری حج بر شانه های خرد و تدبیر جهان اسلام تکیه کرد.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن