تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار منطقي از تيم ملي تنيس روي ميز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتظار منطقي از تيم ملي تنيس روي ميز
بهترين تيم تنيس روي ميز ايران در چند سال اخير به مسابقات قهرماني آسيا اعزام شده است و در صورتي كه با كره شمالي روبه رو نشويم، شانس زيادي براي صعود به جمع هشت تيم برتر قاره داريم.


بهترين تيم تنيس روي ميز ايران در چند سال اخير به مسابقات قهرماني آسيا اعزام شده است و در صورتي كه با كره شمالي روبه رو نشويم، شانس زيادي براي صعود به جمع هشت تيم برتر قاره داريم.
تيم ملي تنيس روي ميز با آمادگي بالايي به تايلند رفته و اين در حالي است كه ملي‌پوشان كشورمان در مرحله مقدماتي به راحتي مي‌توانند از پس حريفان خود برآيند. بعيد مي‌دانم در مرحله اول مشكلي براي صعود داشته باشيم با اين حال نبايد هيچ حريفي را دست كم بگيريم. در مرحله بعد نيز كره شمالي يكي از حريفان قدرتمند ما به حساب مي‌آيد. با اين وجود با توجه به آمادگي بالاي ملي پوشان مي‌توانيم اميدوار به شكست كره‌اي‌ها نيز باشيم. فراموش نكنيم كه پيش از اين تيم نوجوانان ايران نيز از سد كره شمالي گذشته است. اين در حالي است كه شش تيم برتر آسيا از حضور در دور مقدماتي معاف هستند.  در اين دوره از رقابت‌ها تلاش زيادي شد كه ملي پوشان پيش از اعزام به قهرماني آسيا به اوج آمادگي برسند. به همين دليل اردوي كيش براي آنها در نظرگرفته شد كه هم به شرايط آب و هوايي تايلند نزديك است و هم بازيكنان مي‌توانند دور از هياهو تمرينات خود را پيگيري كنند. از طرفي حضور در تورنمنت بلژيك و همچنين حضور در كمپ اشلايگر اتريش از ديگر تمهيداتي بود كه براي آنها انديشيده شده بود. امسال نيز در بخش تيمي شانس بيشتري براي موفقيت داريم؛ چراكه تعداد شركت‌كننده‌ها كمتر است. اما در بخش انفرادي هر كشوري مي‌تواند پنج نماينده اعزام كند و همين مسئله كار را براي تنيسورهاي كشورمان سخت مي‌كند. رسيدن هر كدام از ملي‌پوشان ما در بخش انفرادي به جمع 32 نفر برتر آسيا نتيجه خوبي به شمار مي‌رود. البته در ورزش نمي‌توان نتيجه‌اي را پيش بيني كرد. منتها با توجه به شرايط تنيس روي ميز ايران نمي‌توان انتظار رسيدن به جمع چهار تيم برتر آسيا را داشت. با توجه به افزايش تيم‌هاي شركت‌كننده، كسب رتبه‌هاي ششم تا هشتمي نتيجه ايده‌آلي محسوب مي‌شود.
* عليرضا حجازيان/ کارشناس پینگ پنگ


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن