تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش تارتار به پنالتی دوم استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش تارتار به پنالتی دوم استقلال
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به پنالتی دومی که داور در دقایق پایانی نیمه اول به استقلال اعلام کرد، گفت: هم اکنون نمی‌توانم صحبتی کنم باید فیلم بازی را ببینم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین زرگر داور مسابقه تیم‌های استقلال و راه‌آهن در دقایق پایانی نیمه نخست پنالتی به سود آبی‌پوشان گرفت و ایگور ننزیج را با کارت قرمز اخراج کرد. پس از این تصمیم داور کادر فنی و بازیکنان راه‌آهن اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشتند تا جایی که مهدی تارتار در بین دو نیمه به سمت داور رفت و علت تصمیم وی را جویا شد همچنین با آغاز نیمه دوم تارتار بار دیگر به سمت داور مسابقه رفت و صحبت‌هایی را با او انجام داد.

مهدی تارتار مبنی بر اینکه آیا پنالتی اعلام شده به سود استقلال درست بوده یا خیر، گفت: من باید فیلم بازی را ببینم و باید ببینم که چه اتفاقی افتاد هم اکنون نمی‌توانم صحبتی انجام بدهم.

* هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان و ادموند اختر مهاجم کهنه‌کار استقلال در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پس از اینکه استقلال گل سوم را دریافت کرد برخی هواداران نسبت به عملکرد آرش برهانی در آن صحنه معترض بودند و خواهان این بودند که پرویز مظلومی او را تعویض کند اما پس از اینکه او توانست گل تساوی استقلال را به ثمر برسانند وی را مورد تشویق خود قرار دادند.


20:19 1394/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن