تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی:امیدوارم هواداران همیشه حامی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استیلی:امیدوارم هواداران همیشه حامی باشند
سرمربی ملوانی ها از هواداران این تیم می خواهد حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند و مانند همیشه باعث بالا رفتن روحیه تیم شوند.

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در نشست مطبوعانی پایان دیدار تیمش در مقابل پدیده گفت: بازی سنگینی بود، ما هر چهار روز یکبار بازی داشتیم و دو بازی مان نیز بیرون از خانه بود، با هر تیمی هم که بازی داشتیم مدت ها بود استراحت می کرد، می توانم بگویم این از بدشانسی ما بود که بازی هایمان بسیار فشرده بود. در این بازی هم در نیمه دوم سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و به همین وضعیت بهتری پیدا کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم کمی توقعات از تیم پایین بیاید، بهرحال باید آرام آرام بهتر شد و نمی توان در مدت زمان کمی تیمی 180 درجه تغییر کند. این خیلی مهم است که هواداران مان پشت تیم بایستند، مهم این است که تمرکز بازیکنان تیم مان به هم نخورد، ما چند روز پیش 120 دقیقه برابر پرسپولیس بازی داشتیم و بازیکنان مان توان زیادی در بازی گذاشتند، وقتی بازیکنی دارد گرم می خورد هواداران با نوع تشویق هایشان می توانند تمرکز آن بازیکن و کادر فنی را نیز به هم بزنند.

استیلی در ادامه گفت: بازیکنان ملوان در این بازی خسته بودند، ما فقط یک روز توانستیم تمرین کنیم، حالا یک اردو پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم با اضافه شدن پژمان و افشین وضعیت بهتری پیدا کنیم.
سرمربی ملوانی ها در رابطه حالت تدافعی تیمش گفت: ما در این بازی برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم، اما اگر در زمین خودی گل بخوریم می دانید چه اتفاقی برای ما می افتد؟ اول باید گل نخورد و تیم هجومی شود و تلاش کند برای گلزنی، این فوتبالی است که همه جای دنیا بازی می شود. حتی در تیم ملی فوتبال ایران هم همین گونه است.

وی ادامه داد: بازهم از هواداران می خواهیم از ما حمایت کنند، هیچ تیمی 180 درجه تغییر نمی کند، ما همیشه سعی می کنیم بهترین ارنج را به زمین بفرستیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم. همه انزلی چی ها خیال شان راحت باشد چرا که این ملوان برای هواداران بازی می کند. اما امیدواریم برای آنها هم فرقی نکند که کدام بازیکن بازی می کند و کدام بازیکن بازی نمی کند.و همیشه پشت ما باشند.

استیلی در رابطه با حضور آبشک در بازی گفت: ما او را به زمین آوردیم که هم از پاس های او استفاده کنیم و هم بتوانیم از ضربات ایستگاهی به بهترین نحو استفاده کنیم، بهرحال یکی از مشکلات ما این است که بازسکن طراح نداریم، زمانی که من آمدم تیم در حال بسته شدن بود و نمی توانستیم بازیکنی بگیریم.

وی در پایان راجع به مشکلات مالی تیم گفت: وظیفه من حل مسائل مالی تیم نیست، این وظیفه هیات مدیره است و حالا امیدواترم با آمدن آقای رضاییان و تلاش های آقای دنیامالی و اعضای هیات مدیره این مشکل نیز حل شود.


19:16 1394/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن