تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816780939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسبقی: به طلای ارتش‌های جهان احتیاج دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسبقی: به طلای ارتش‌های جهان احتیاج دارم
بهنام اسبقی می‌گوید که بعد از هفت ماه دوری از شیاپ چانگ تکواندو، می‌خواهد با مدال طلای ارتش‌های جهان به مبارزات برگردد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ملی‌پوش تکواندو در خصوص عدم حضورش در ر‌قا‌بت‌های گرند پری ترکیه اظها‌ر کرد: در این رقابت‌ها می‌توانستم مبارزه کنم اما به دلیل این که این کار کمی ریسک داشت و ممکن بود مصدومیتم ادامه پیدا کند، به صلاحدید کادرفنی و پزشک تیم در گرند پری شرکت نکردم. البته من به همراه تیم به ترکیه رفتم تا برای آمادگی ذهنی و برگشتن به جمع مسابقات و آشنایی بیشتر با رقبا در سالن حضور داشته باشم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر به 100 درصد آمادگی نرسیده‌ام زیرا به مدت بیست روز تمرینات خود را از سر گرفته‌ام و نسبت به ملی‌پوشان دیگر، کمتر تمرین می‌کنم. در ترکیه هم تمرینات خود را پیگیری کردم تا به آمادگی لازم برسم. هفته‌ آینده به همراه سجاد مردانی و ابوالفضل یعقوبی در بازی‌های ارتش‌های جهان شرکت خواهم کرد. آن مسابقات گرید دو دارد و برای این که هفت ماه از مسابقات دور بوده‌ام، امتیازی کسب نکرده‌ام و امتیاز ارتش‌های جهان هم برایم مهم است. حریفانم در این ر‌قا‌بت‌ها را می‌شناسم و مطمئنا مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود. من هم بعد از مدت‌ها دوری از مبارزه، می‌خواهم در المپیک ارتش‌های جهان به مدال طلا برسم و از طرفی برای مرحله سوم گرند پری آمادگی لازم را کسب کنم و اگر بتوانم در منچستر هم طلا بگیرم، رنکینگم افزایش پیدا می‌کند و شانس کسب سهمیه بالا می‌رود.

قهرمان جهان در سال 2013، در خصوص حضور دو تن از ملی‌پوشان ایرانی در وزن دوم المپیک در ر‌قا‌بت‌های گرند پری ترکیه و روسیه نیز گفت: در وزنی که مبارزه می‌کنم، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا نصر‌آزادانی، در دو مرحله اول گرند پری شرکت کرده‌اند. این سیاست خوبی بود که کادرفنی در نظر گرفت زیرا یعقوبی توانست به مدال هر دو مرحله دست یابد و رنکینگ خود را ارتقا بخشید. از طرفی یعقوبی با شکست رقبای من، توانست عامل بازدارنده آنها در کسب امتیاز باشد و این رقبا نتوانند رنکینگ خود را افزایش دهند. در این وزن دیگر نماینده ایرانی نصرآزادانی نیز مبارزات خوبی کرد که در یک چهارم نهایی حذف شد.

وی همچنین گفت: اعزام دو تکواندوکار در هر وزن المپیکی کار بسیار خوبی است زیرا در ابتدای کار هدف کسب چهار سهمیه المپیک است و فرقی نمی‌کند که کدام فرد بتواند سهمیه بگیرد. مهم این است که ما در المپیک چهار نماینده داشته باشیم تا شانس کسب مدال نیز در ریودوژانیرو بیشتر شود.

اسبقی در پایان گفت: از شنبه آینده تمرینات تیم ‌ملی از سر گرفته می‌شود. البته من در تمام این مدت تمرینات شخصی خود را ادامه دادم. فرصت زیادی تا فینال گرند پری نداریم و برای کسب سهمیه باید 40 امتیاز ر‌قا‌بت‌های گرند پری انگلیس را کسب کنم. هدف نهایی من مدال المپیک است که امیدوارم این آرزویم محقق شود.




11:18 1394/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن