تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814764060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بائرمن: بدون خودخواهی بسکتبال بازی کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بائرمن: بدون خودخواهی بسکتبال بازی کردیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: تیم ایران بدون خودخواهی و با تلاش در شرایطی بازی کرد که از پیش می‌دانستیم حتما برنده می شویم و این نشانه خوبی است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از آخرین بازی مرحله اول جام ملت های آسیا 2015 و پیروزی 122 بر 42 مقابل مالزی گفت: می‌دانستیم که در این بازی برنده می‌شویم، اما تلاشی که بازیکنان از خود نشان دادند، نشانه خوبی است. به خصوص که هیچ بازیکنی تا پایان این مرحله آسیب ندیدند.

وی ادامه داد: صمد در حال پیدا کردن ریتم خود است که برای ما اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه تمام تیم، بسکتبالی بدون خودخواهی را در حمله ارائه دادند و دفاع خوبی داشتند. به نظرم این نوع بازی در ساعت 9:30 دقیقه صبح مقابل تیمی که می‌دانستیم مقابل آن برنده ایم، توجه برانگیز است.

بائرمن درباره استراحت دادن به حدادی گفت: نمی‌خواستیم خطر مصدومیت را بپذیریم. بهترین کار برای تیم این بود که به حدادی در این بازی استراحت دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به صعود تیم به دور بعد گفت: دور بعدی سخت‌تر خواهد بود. از شرایط فعلی تیم خودمان هم در این مرحله راضی هستم. بسکتبال خوبی را ارائه می‌دهیم. به سختی در دفاع کار می‌کنیم و بنابراین نسبت به مرحله بعد خوشبین هستم.



09:18 1394/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن