تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احضار کاردار سفارت عربستان درتهران به وزارت خارجه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران به دنبال حادثه امروز منا، به وزارت امورخارجه احضار و مراتب اعتراض ایران به وی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزیر امورخارجه ظهر امروز ،مقامات عربستان سعودی را مسئول این حادثه دانست و تاکید کرد: آنان باید فوراً اقدامات موثری را برای مدیریت بحران موجود و تأمین امنیت کامل زوار به عمل آورند.
معاون وزیر امور خارجه تصریح کرد: بی تدبیری مقامات ذیربط عربستان سعودی در تأمین امنیت حجاج، غیر قابل اغماض است.
بر اساس این گزارش، درروزعید قربان، صدها حاجی خدا قربانی شدند؛ دومین حادثه جانکاه درحج که با بی تدبیری و اهمال مقامات عربستان سعودی بوقوع پیوست.
چند روز پس از حادثه جانکاه سقوط جرثقیل در نزدیکی کعبه که صدها قربانی و زخمی برجا گذاشت، امروز هم این اتفاق البته ناگوارتر در دره منا به وقوع پیوست.43 زائر ایرانی هم در این فاجعه تاسف بار کشته شده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت هم گفت: بعد از حادثه سقوط جرثقیل ، امروز شاهد فاجعه بزرگی در مسیر رمی جمرات بودیم که بطور مستقیم سوء مدیریت عربستان و عوامل امنیتی این کشور منجر به این فاجعه و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زائران شد.
سعید اوحدی در ارتباط مستقیم با اخبار نیمروزی سیما ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]
احضار کاردار سفارت عربستان درتهران به وزارت خارجه






پنجشنبه ، ۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن