تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آیین بازگشائی مدارس شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور فرماندارشهرستان اسلامشهر : برگزاری آیین بازگشائی مدارس شهرستان اسلامشهر خبرگزاری پانا : آئین بازگشائی مدارس اسلامشهر با حضور فرماندار اسلامشهردر آموزشگاه هیات امنائی شهید اورکی برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی 95-94 توسط مادر شهید اورکی نواخته شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲ مهر ساعت 11:55

خبرگزاری پانا+

  به گزارش  خبرگزاری پانا و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، در حاشیه این مراسم که معاون سیاسی انتظامی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، رئیس اداره آموزش و پرورش، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر و اولیاء دانش آموزان نیز در آن حضور داشتند، حقیقی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امروز آغاز بهار تعلیم و تربیت و نخستین روز فعالیت تحصیلی بیش از 90هزار دانش آموز اسلامشهری است و همچنین قریب به 15 هزار دانش آموز نیز در حوزه بخش چهاردانگه مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه 235 فضای آموزشی و 2 هزارو 380 کلاس درس توسط اداره آموزش و پرورش ساماندهی شده و پذیرای دانش آموزان شهرستان در سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی خواهد بود، افزود: امیدواریم دانش آموزانی که در مدارس شهرستان اسلامشهر تحصیل می کنند، در راس قله های علمی کشور قرار بگیرند.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای آغاز مطلوب سال تحصیلی و حضور بدون دغدغه دانش آموزان و معلمان در مدارس انجام شده، اظهار داشت: در آستانه بازگشائی مدارس همه ادارات و دستگاههای ذی ربط شهرستان بویژه نیروی انتظامی و پلیس راهور و شهرداری اسلامشهر همکاری لازم با آموزش و پرورش را داشته اند.
وی با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان شهرستان از فضای آرام و مطلوبی که در مدارس برای آنان فراهم شده در جهت تحصیل علم و دانش استفاده کنند، ادامه داد: شهرستان اسلامشهر در همه حوزه ها به ویژه مسائل فرهنگی، علمی، ورزشی، دینی و پژوهشی از ظرفیت و پتانسیل کم نظیری برخوردار است و انتظار داریم در سال تحصیلی جدید نیز دانش آموزان اسلامشهر در عرصه های مختلف افتخار آفرین باشند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت اولیاء دانش آموزان در بهبود فعالیت های علمی و آموزشی مدارس خواستار همراهی و تعامل پررنگ اولیاء با مدیریت مدارس و آموزشگاههای شهرستان شد و گفت: تجربه ثابت کرده هر چه اولیاء دانش آموزان مشارکت، تعامل و حضور بیشتری در امور مدارس داشته باشند به همان میزان دانش آموزان در تحصیل علم و کسب رتبه های برتر عملکرد بهتری خواهند داشت.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همواره در اسلامشهر در امور مدرسه سازی حضور درخشانی داشته اند، تصریح کرد: ان شاء ا... با مشارکت خیرین در نقاطی که کمبود فضای آموزشی احساس می شود مدارس جدید نیز احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن