تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار وزراي امورخارجه کره جنوبي، ژاپن و آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۱ب.ظ)
ديدار وزراي امورخارجه کره جنوبي، ژاپن و آمريکا موج - وزراي امور خارجه کره جنوبي، ژاپن و آمريکا در حاشيه نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک با يکديگر ديدار و گفتگو مي کنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، وزراي امور خارجه کره جنوبي، آمريکا و ژاپن در نيويورک با يکديگر ديدار و گفتگو مي کنند.
وزارت امور خارجه کره جنوبي از برنامه ريزي نشست سه جانبه ديپلمات هاي ارشد کره جنوبي، ژاپن و آمريکا طي هفته آينده در نيويورک خبر داد.
وزارت امور خارجه کره جنوبي طي بيانيه اي اعلام کرده است که در تاريخ 29 سپتامبر يون بيونگ، وزير امور خارجه کره جنوبي با جان کري و فوميو کيشيدا وزراي امور خارجه آمريکا و ژاپن ديدار و گفتگو خواهد کرد.
اين نشست در حاشيه نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد برگزار مي شود و انتظار مي رود که امنيت منطقه شبه جزيره کره يکي از مسائل مهم مورد بحث وزراي سه کشور باشد.
همچنين پيش بيني مي شود که در نشست سه جانبه وزراي امور خارجه کره جنوبي، ژاپن و آمريکا درباره تصويب لايحه امنيتي ژاپن نيز گفتگو شود.
احتمالاً در اين نشست مجدداً موضع کره جنوبي مبني بر لزوم هماهنگي توکيو با سئول در مورد اعزام نيروهاي دفاع از خود به منطقه شبه جزيره کره، تکرار مي شود.
ديپلمات هاي ژاپن و کره جنوبي هفته گذشته درباره بردگي جنسي زنان کره اي در جنگ جهاني دوم توسط ژاپن با يکديگر گفتگو کردند و اين مذاکرات بدون دستيابي به نتيجه ملموسي پايان يافت.
وزارت امور خارجه کره جنوبي در مورد نتايج گفتگو وزراي امور خارجه دو کشور اظهارنظري نکرده است، امّا؛ اين نهاد از توافق دو کشور براي برگزاري منظم نشست هاي دو کشور در سطح وزراي امور خارجه خبر داده است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن