تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814218198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد فضاي رقابت سالم در دستور کار شوراي گردشگري سلامت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
رئيس سازمان نظام پزشکي: ايجاد فضاي رقابت سالم در دستور کار شوراي گردشگري سلامت است موج - عليرضا زالي گفت: عمل‌هاي پيچيده ستون فقرات و درمان‌هاي نوين لاپاراسکوپي که متخصصين ايراني داراي مهارت خاصي هستند هم از جمله مواردي است که گردشگران سلامت را راهي ايران مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا زالي، رئيس سازمان نظام پزشکي، در جلسه شوراي گردشگري سلامت گفت: اين شورا به منظور تجميع، هم افزايي و هماهنگي دستگاه‌هاي فعال در حوزه گردشگري سلامت تشکيل شده است.
وي تصريح کرد: در اين شورا دو هدف اصلي مطرح است، بحث نخست ارتقاي هم افزايي و همگرايي بين دستگاه‌هاي ذي‌ربط که محقق شد و بحث دوم اين است که علاوه بر افزايش کميت گردشگران سلامت، کيفيت خدمات درماني متناسب با شان جمهوري اسلامي ايران افزايش يابد.
زالي با اشاره به اينکه شوراي گردشگري سلامت در حوزه سياستگذاري گام‌هاي بلندي برداشته است، ادامه داد: ايجاد ضوابط، ايجاد مجموعه‌هاي نظارتي، تصويب و ابلاغ آيين نامه‌ها و در دستور کار قرار دادن آن‌ها از مهم‌ترين دستاوردهاي اين شورا است.
رئيس سازمان نظام پزشکي اضافه کرد: ما چندين سال است که در حوزه گردشگري سلامت وارد شده‌ايم و با توجه به توانايي‌هاي بالاي پزشکان ايراني، ما در منطقه آسياي جنوب شرقي وضعيت برجسته اي در اين حوزه داريم.
وي افزود: ارائه خدمات ارزان و ايجاد فضاي رقابتي سالم در دستور کار اين شورا است.
زالي به ايجاد يک واحد صنفي براي ايجاد نظام بندي در حوزه اقتصادي گردشگري سلامت اشاره کرد و گفت: بخش خصوصي ما که علاقه مند به حضور در اين حوزه هستند در اين سنديکا تجميع شدند.
رئيس سازمان نظام پزشکي با بيان اينکه اساسنامه اين سنديکا در آينده نزديک در شوراي گردشگري سلامت به تصويب خواهد رسيد، افزود: از جمله مواردي که پزشکان ايراني داراي تخصص کافي هستند و گردشگران سلامت هم در اين حوزه از خدمات ما استفاده مي‌کنند مي‌توان به جراحي‌هاي پلاستيک و زيبايي، درمان‌هاي کم تهاجمي و تهاجمي در حوزه قلب و عروق، جراحي پيچيده قلب و عروق و ناباروري و نازايي اشاره کرد که در اين حوزه بيماران کشورهاي حوزه حاشيه خليج فارس با توجه به حفظ شئونات اسلامي، مايل به استفاده از امکانات و خدمات بهداشتي ايران هستند.
وي همچنين ادامه داد: عمل‌هاي پيچيده ستون فقرات و درمان‌هاي نوين لاپاراسکوپي که متخصصين ايراني داراي مهارت خاصي هستند هم از جمله مواردي است که گردشگران سلامت را راهي ايران مي‌کند.
زالي با بيان اينکه در حوزه پيوند کليه، ايران جايگاه سوم را در دنيا دارد، اضافه کرد: تمامي درمان‌هايي که در کشورهاي اروپايي و غربي به عنوان اعمال سخت، پيچيده، لوکس و گران تلقي مي‌شود در ايران با هزينه کمتري قابل انجام است.
رئيس سازمان نظام پزشکي گفت: ما اعلام آمادگي مي‌کنيم با تمام ظرفيت پذيراي گردشگران سلامت کشورهاي همسايه و ساير کشورها هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن