تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار به مناسبت آغاز مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهریار به مناسبت آغاز مهر خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شهریار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز بهار تعلیم و تربیت پیام تبریک خود را منتشر کرد .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱ مهر ساعت 13:11

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزار پانا، علی ذبیحی شروع این فصل را برای پیشرفت بیش از پیش سال های گذشته نیازمند ایثاری مضاعف بیان کرد که متن کامل پیام وی به شرح زیر می باشد:
به نام خداوند بخشنده مهربان
آغازی دوباره پیش رویمان قرار گرفت تا پاییز را شروع فصلی جدید در نظام آموزشی کشور بدانیم که هر برگی از آن سرنوشت دانش آموزان و جویندگان علم را در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران رقم خواهد زد .
شروع این فصل ، تلاشی دوباره می خواهد و ایثاری مضاعف می طلبد ، که سال تحصیلی پیش رو را با شکوه تر از گذشته ، پیش برده و رضایتمند تر از قبل به انتها برسانیم .
حال که به حول قوه الهی ، ایران اسلامی در مسیر رشد وپیشرفت قرار گرفته و دولتمردان ما به واسطه تدبیر و امیدشان و با تکیه بر همدلی و همزبانی ، توسعه کشور را سرلوحه کار خود قرار داده اند ، ضرورت بروز توانمندی های فرزندانمان و شکل دهی به آن بیش از پیش رخ نمایانده است .
فراهم آوردن بستری امن و عالمانه برای دانش آموزان ، و آموختن علوم مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و ... به آنها ضرورتی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود ، چراکه فردای جامعه را فرزندانی خواهند ساخت که امروز دانش آموز خطابشان می کنیم .
اکنون که این وظیفه خطیر و مقدس بر دوش نظام آموزشی کشور و فرهنگیان محترم قرار گرفته ، پا را فراتر از آموزش علم به دانش آموزان نهاده ایم و بر این باوریم حال که نگاه افکار عمومی به کشور ما نرم تر شده است ، فرزندانی تربیت کنیم که هریک نمادی از یک ایرانی مسلمان ، با فرهنگی غنی باشند .
از این رو، آموزش مهارت های زندگی و آشنایی دانش آموزان با تمامی آسیب های اجتماعی ،پیشگیری و شناخت آنها از تهدیداتی که رشد تکنولوژی در کنار تمام مزیت هایش می تواند داشته باشد ،امری است مهم که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار طی یکسال گذشته آغازکرده ، و در سال تحصیلی پیش رو با جدیت بیشتری ادامه خواهد داد .
بروز رسانی افکار دانش آموزان ، به معنای علمی ساختن و افزایش قدرت ذهن در هدف گذاری و تصمیم گیری های آنها در بخش های مختلف زندگی ، پویایی و تقویت حس مسئولیت پذیری ، افزایش تعامل و همگرایی در فرزندان و باز تولید فرهنگ ایرانی اسلامی و نهادینه ساختنش در ضمیر آنها از جمله اهدافی است که این مدیریت در غالب برنامه های پرورشی در کنار آموزش های علمی در مدارس ، انجام خواهد داد .
به طور قطع ، تداوم این برنامه ها در طول سال های آینده ، پرورش و تربیت جامعه ایی را در پی دارد ،که هریک شهروندی خوب ، سالم ، منتقد و پویا خواهند بود .
به همین منظور ، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی معلمان و دبیران ، دانش آموزان و اولیای گران قدرشان ،اعلام می دارد فعالیت های این اداره در سال تحصیلی 95-1394 با هدف ساختن دانش آموزانی متفکر ، خلاق و تربیت شهروندانی نمونه برای داشتن جامعه ای بهتر انجام خواهد شد .
از این رو شایسته است تمامی همکاران محترم با پیش رو نهادن این هدف قدم در راه آغاز سالی بگذارند که پایانش برگی زرین بر افتخارات این مجموعه بیفزاید و حاصلش تربیت دانش آموزانی باشد شایسته نام ایرانی .
سربلند باشید و پیروز
علی ذبیحی
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن