تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816825971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طهماسبی: خوشحالی‌ام بد برداشت نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طهماسبی: خوشحالی‌ام بد برداشت نشود
دروازه‌بان تراکتورسازی می‌گوید پیش از پنالتی که به سود صبا اعلام شد بازیکن این تیم روی عشوری مرتکب خطا شده بود.

مهرداد طهماسبی در مصاحبه با "ورزش سه" پیرامون اخراج و اتفاقاتی که بعد از خروجش از زمین در دیدار جام حذفی با صبا رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.
آقایی عالی بود دقایق ابتدایی صبا توپ‌های بلند ارسال می‌کرد و تا حدودی کنترل مسابقه در اختیار آنها بود اما بعد از آن بازیکنان ما مسلط بازی کردند. یکی، دو موقعیت هم داشتند که خیلی جدی نبود و خدا را شکر به گل تبدیل نشد. نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم؛ مخصوصا سعید آقایی بازیکن جوانمان فوق‌العاده کار کرد و بازیکنان سمت راست زمین صبا را خیلی آزار داد.
پیش از پنالتی خطای بازیکن صبا بود بیشتر دقایق بازی توپ در اختیار تراکتور بود اما زمانی که ضربه آزاد می‌زدیم توپ دفع شد و صبایی‌ها ضد حمله زدند و بازیکن آنها در موقعیت تک به تک با من قرار گرفت. البته فکر می‌کنم مهاجم صبا پیش از اینکه مقابل من قرار گیرد روی سینا عشوری مرتکب خطا شد و بازیکن ما نتوانست توپ را به من برساند. عشوری هم گفت بازیکن صبا روی من خطا کرد و بعد از آن پنالتی اتفاق افتاد اما داور قبول نکرد.
داور می‌توانست اخراج نکند توپ خیلی از بازیکن صبا فاصله گرفته بود و به اوت می‌رفت؛ من هم خودم را کنار کشیدم تا برخوردی به مهاجم مقابلم نداشته باشم اما او خودش را به من دست من زد و پنالتی اعلام شد. نظر داور محترم است و حرفی نمی‌زنم. آقای زرگر از نظر اخلاقی و نحوه قضاوت خیلی خوب است اما می‌توانست در آن صحنه اگر هم پنالتی بود من را اخراج نکند چون توپ به اوت می‌رفت.
خوشحالی‌ام بد برداشت نشود لحظه‌ای که از زمین بیرون آمدم به دلیل عصبانیت و ناراحتی کنار آقای فنایی سر و صدا کردم که از او عذرخواهی می‌کنم. کسی خوشحالی‌ام بعد از گل نشدن پنالتی صبا را بد برداشت نکند. به سمت نیمکت صبا خوشحالی نکردم و به طرف داوران این کار را انجام دادم. اگر خدایی ناکرده آقای دایی این برداشت را داشت که به طرف نیمکت صبا خوشحالی کردم عذرخواهی می‌کنم. خوشحالی برای خودم بود. خدا را شکر پنالتی گل نشد. اخراج من حکمتی داشت و شاید باید این اتفاق می‌افتاد تا تیم ما پیروز شود. از اخباری تشکر می‌کنم.
هدفمان حذف صبا بود با احترام به صبا که تیم خوبی است و همه می‌دانند چقدر این تیم را دوست دارم ولی ما برای کسب پیروزی مقابل آنها بازی کردم. حتی دو دقیقه عقب نشینی نکردیم و تمام دقایق مسابقه حمله می‌کردیم و موقعیت داشتیم. هر بازی جام حذفی یک فینال است و باید همه آنها را پیروز شویم تا به قهرمانی دست پیدا کنیم. اگر اتفاق خاصی نیافتد تراکتور شخصیت، پتانسیل و توانایی قهرمانی را دارد.
مدیون صبا هستم هدفم این بود در شرایط و موقعیت جدیدی فوتبالم را ادامه دهم. در چند سال اخیر صبا نهایتا به رتبه هفتم فکر می‌کرد. شاید سیاست باشگاهداریشان این بود که قهرمانی و سهمیه آسیایی نمی‌خواهند ولی من دوست داشتم در تیمی باشم که چنین شرایطی داشته باشد. خدا را شکر در تراکتوری هستم که همیشه در کورس قهرمانی است و در آسیا حضور دارد. صبا تیم دوست داشتنی است و اگر جایگاهی در فوتبال دارم بخاطر این تیم است.
هواداران شرمنده‌ام کردند از ابتدا که به تراکتورسازی رفتم تماشاگران و مردم تبریز همواره به من لطف داشتند و تشویقم کردند. بعد از اخراجم مقابل صبا نیز واقعا شرمنده‌ام کردند و با تشویق‌هایشان سنگ تمام گذاشتند.


12:01 1394/07/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن