تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن شكوفه ها در دبستان شهید آیت (دوره اول) بیرجند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور دانش آموزان كلاس اول انجام شد : جشن شكوفه ها در دبستان شهید آیت (دوره اول) بیرجند خبرگزاری پانا : جشن شكوفه ها در دبستان شهید آیت (دوره اول) بیرجند با شور و اشتیاق وصف ناشدنی دانش آموزان برگزار شد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور ساعت 18:21

خبرگزاری پانا+جشن شكوفه ها+خراسان جنوبي+دفاع مقدس+دبستان شهيد آيت+خنده هاي كودكانه

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، همزمان با سراسر كشور در روز 31 شهریورماه جشن شكوفه ها در دبستان شهید آیت بیرجند (دوره اول) با حضور دانش آموزان كلاس اولی و خانواده های آنها ، مدیر ، معاونان آموزشی و پرورشی و آموزگاران پایه اول برگزار شد .
در این مراسم از ابتدای صبح با بازگشایی آموزشگاه ، دانش آموزان با اهدای گل از سوی مدیر ، معاونان و آموزگاران پایه اول مورد استقبال قرار گرفتند .
دانش آموزان با لباس های زیبا و خنده ها و گریه های كودكانه حال و هوای خاصی به مدرسه بخشیدند و بار دیگر یاد و خاطره كلاس رفتن والدینشان را در اذهان پدران و مادران خود زنده كردند.
مدیر دبستان شهید آیت (دوره اول) در مراسم آغازین جشن شكوفه ها ، با تبریك ورود نوگلان عزیز به عرصه تعلیم و تربیت و گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و فداكاری های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ،  گفت : امروز امنیتی كه ما از آن بهره می بریم و فرزندان ما بدون دغدغه در محیط های تعلیم و تربیت حضور می یابند نتیجه ایثارگری های رزمندگان ، شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است .
علیرضا بنی اسدی افزود : جشن شكوفه ها با شركت 80 دانش آموز كلاس اولی در آموزشگاه برگزار می شود و این دانش آموزان در 3 فضای استاندارد ، كلاس بندی شده و از امكانات آموزشی و پرورشی بهره مند خواهند شد .
از جمله برنامه های روز جشن شكوفه ها می توان به اجرای سرود و دكلمه توسط دانش آموزان كلاس اول سال قبل آموزشگاه ، اهدای شاخه گل به دانش آموزان جدیدالورود ، عبور از زیر دروازه قرآن اشاره كرد .
گفتنی است در این مراسم كتب درسی دانش آموزان تحویل گردید و به تمام دانش آموزان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد .
پذیرایی از دانش آموزان و بیان نكات ضروری از سوی معلمان به والدین ، معارفه معاونان و معلمان مدرسه ، آشنایی با فضاهای مختلف آموزشگاه از جمله دیگر برنامه های این روز باشكوه بود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن