تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيتس: تنها بازيکن بدون جانشين، رونالدو است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۲ب.ظ)
بنيتس: تنها بازيکن بدون جانشين، رونالدو است موج - در آستانه بازي حساس فرداي رئال مادريد در زمين بيلبائو، رافا بنيتس يک بار ديگر به تمجيد از کريستيانو رونالدو پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از اتهامات ضد رونالدو بودني که از سوي رسانه ها به بنيتس وارد شده بود، اين سومين نشست خبري متوالي است که بنيتس به تمجيد از رونالدو مي پردازد.
سرمربي رئال در ابتداي نشست، در مورد مصاف حساس فردا گفت: مي دانيم که بيلبائو چه حريف دشواري است. فصل گذشته ما در سن مامس شکست خورديم و فردا براي جبران، بايد تلاشمان را مضاعف کنيم. هنوز در مورد ترکيب اصلي تصميم گيري نکرده ام اما فردا شايسته ترين ها به ميدان خواهند رفت.

بازي بيلبائو برابر ويارئال را ديدم. آنها با آدوريز و رائول گارسيا، تيم خطرناک تري در فاز حمله شده اند و بايد بسيار مراقب باشيم. در بازي قبلي(رئال1-0گرانادا)،گرانادا خيلي خوب توانست ما را پرس کند؛ چون کند بازي مي کرديم و عقب نشسته بوديم. ديگر نبايد آنگونه بازي کنيم.
روي رفع نواقصي کوچک در حال کار کردن هستيم تا هواداران از نگراني خارج شوند.هر مسابقه اي ذهن مرا به خود مشغول مي کند ولي باعث نگراني من نمي شود.

بنيتس در پاسخ به سوالي در مورد استراحت دادن به رونالدو گفت: کريستيانو رونالدو، تنها بازيکني در رئال است که جانشين نداشته و غيرقابل تعويض است. مابقي بازيکنانم نيز کيفيت بسيار بالايي دارند و فوق العاده اند اما رونالدو چيز ديگري است. او در هر فصل 60 گل به ثمر مي رساند که يک آمار آستثنايي است. او در حال حاضر کاملا روي فرم است.

بنيتس در مورد بيل گفت: با گرت بيل در انگليس و سپس در تمرينات صحبت کردم و او خيلي خوب مي داند که چه توقعاتي از او دارم. تا پيش از مصدوميت هم انتظاراتم را برآورده کرده بود. سيستم من به هر سه مهاجم اصلي براي گلزني کمک مي کند. مي بينيد که بنزما هم در هر بازي گلزني مي کند. به نظر من، در فاز تهاجمي ما، توازن خوبي حکمفرماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن