تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرکز زدایی اولویت کاری وزارتخانه ها باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تمرکز زدایی اولویت کاری وزارتخانه ها باشد
کد خبر: ۵۳۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ - 22 September 2015


نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: تفویض اختیارات وزارت خانه ها به واحدهای استانی باعث تمرکز زدایی می شود و مسوولان می توانند به وظایف خود بهتر عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛ ابراهیم نکو افزود: امروز تمرکز زدایی باید جزو اولویت کاری بسیاری از وزارت خانه ها باشد تا بتوانند با تفویض قسمتی از اختیارات، کارهای خود را سبک تر کنند و هم این که قدرت تصمیم گیری را در زیر مجموعه های خود افزایش دهند.
وی در مورد تفویض برخی اختیارات وزارت کشور به استانداری ها نیز اظهار داشت: این تفویض اختیارات به استانداری ها اقدام خوبی است و باعث می شود که استانداری ها برای هر موضوع کوچکی و یا موضوعاتی که می توانند خود حل کنند به وزارت خانه مراجعه نکنند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: البته استانداران نیز باید قسمتی از اختیارات و وظایف خود را به فرمانداران تفویض کنند، با این تمرکز زدایی ها مسوولان بهتر می توانند به وظایف خود عمل کنند.
پیش از این جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور اعلام کرده بود که 52 وظیفه از اختیارات وزارتخانه های مختلف به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت به واحدهای استانی تفویض شد.
وی یادآور شد: این مصوبه در راستای تراکم زدایی فعالیت های اجرایی و تبیین خط مشی اجرایی دولت به تصویب رسیده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن