تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814652038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنيت همه جانبه براي دانش آموزان در طرح بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۲ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم: امنيت همه جانبه براي دانش آموزان در طرح بازگشايي مدارس موج - قم - فرمانده انتظامي استان قم از ايجاد امنيت همه جانبه براي دانش آموزان در طرح بازگشايي مدارس در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، فرمانده انتظامي استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نزديکي بازگشايي مدارس و آمادگي پليس قم در اين خصوص گفت: پليس قم براي تامين امنيت همه جانبه حدود 300 هزار دانش آموز و دانشجو در سطح استان در لايه ها و بخش هاي مختلف امنيتي، انتظامي، ترافيکي و امنيت اخلاقي برنامه ريزي کرده است.
وي افزود: اميدواريم بتوانيم آرامش و اطمينان خوبي را براي دانش آموزان و همچنين آرامش خاطر خانواده هاي آنان ايجاد کنيم.
سردار کاظم مجتبايي گفت: در سال جاري توجه ويژه اي به بهره گيري از فعاليت ها و همچنين استعدادهاي اجتماعي صورت گرفته که در اين راستا بيش از 200 هزار هميار پليس در سطح استان فعاليت مي کنند که تعداد زيادي از آن ها آموزش داده شدند تا براي پليس مدارس از آن ها استفاده شود.
وي تاکيد کرد: هماهنگي هاي لازم براي انتخاب رانندگان سرويس ميان آموزش و پرورش و سازمان تاکسيراني صورت گرفته و اميدواريم در اين مدت شاهد هيچ گونه حادثه اي نباشيم.
فرمانده انتظامي استان قم تصريح کرد: پليس قم علاوه بر فعاليت هاي جاري و گسترده که پيش بيني کرده در بيش از 100 نقطه شهر قم که از قبل شناسايي شدند، مستقر خواهد شد و بنا بر وظيفه در راستاي ايجاد امنيت همه جانبه براي دانش آموزان اقدام خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن