تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعريف ۱۱ پروژه حمل‌ونقلي براي سرمايه‌گذاري با مبلغ ۱۰ ميليارد يورو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۸ب.ظ)
تعريف ۱۱ پروژه حمل‌ونقلي براي سرمايه‌گذاري با مبلغ ۱۰ ميليارد يورو موج - ساير رسانه ها؛ عضو هيات مديره شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل با اشاره به جزئيات حضور سرمايه‌گذاران در پروژه‌هاي حمل‌ونقلي گفت: ۱۱ پروژه سرمايه‌گذاري با مبلغ ۱۰ ميليارد يورو در اين بخش تعريف شده است.
مهر نوشت:
خيراله خادمي، عضو هيات مديره شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل، درباره واگذاري ساخت پروژه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور به سرمايه‌گذاران، گفت: آنچه که مورد تأکيد مقامات عالي کشور قرار دارد مبتني بر توسعه شبکه حمل‌ونقل کشور به خصوص شبکه حمل‌ونقل ريلي است و مسوولان دولت معتقدند که شبکه حمل‌ونقل ريلي، دريايي، هوايي و زميني بايد متناسب با موقعيت‌هاي کشور توسعه يابد.
وي با بيان اين که در راستاي اين سياست، توسعه ساخت شبکه ريلي، بزرگراهي و آزادراهي در دست ساخت قرار دارد، افزود: در اين راستا حدود ۱۰۰۰ کيلومتر آزادراه و ۳ هزار کيلومتر راه‌آهن جديد در قالب ۱۱ پروژه سرمايه‌گذاري به مبلغ حدود ۱۰ ميليارد يورو به سرمايه‌گذاران پيشنهاد شده است.
عضو هيات مديره شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل با اشاره به اين که قصد داريم با استفاده از حضور سرمايه‌گذاران، شبکه حمل‌ونقلي را توسعه دهيم، ادامه داد: اين موضوع از ضرورت‌ها و نيازهاي حمل‌ونقلي کشور است، بنابراين يک تحقيقاتي براي جذب سرمايه‌گذار و استفاده از بخش خصوصي در ساخت اين پروژه‌ها انجام شده است.
خادمي با تأکيد بر اين که سرمايه‌گذاران حتي مي‌توانند براي ورود به پروژه‌هايي که در طرح‌هاي پيشنهادي ما نيست اعلام آمادگي کنند، گفت: سرمايه‌گذاران مي‌توانند شرايط خود را به شرکت ساخت اعلام کنند و پس از بررسي‌هاي لازم شرايط براي عقد تفاهم و قرارداد فراهم مي‌شود.
معاون ساخت و توسعه راه‌ها در شرکت ساخت و توسعه زبربناهاي حمل‌ونقل با اشاره به اينکه کشور ما به عنوان يک چهارراه ترانزيتي در دنيا مطرح است و دسترسي کشورهاي آسياي ميانه در کوتاه‌ترين مسير به آب‌هاي آزاد از طريق ايران ميسر مي‌شود، گفت: در اين راستا تکميل شبکه ريلي در دستور کار ما قرار دارد.
وي با اشاره به روش‌هاي مختلف سرمايه‌گذاري، اظهار داشت: خوشبختانه در قانون بودجه سنواتي کليه ضوابط لازم براي سرايه گذاري به شکل‌هاي مختلف پيش‌بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن