تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814906312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واريز پيمانه نخست سهميه پايه گازوئيل در طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۶ب.ظ)
واريز پيمانه نخست سهميه پايه گازوئيل در طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش موج - پيمانه نخست سهميه پايه گازوئيل در طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش ساعت صفر فردا چهارشنبه يکم مهر به کارهاي سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومي واريز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين دغاغله، مدير کل حمل‌ونقل کالا سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي و عضو کارگروه سامانه نظارت پايش هوشمند تردد ناوگان عمومي، گفت: پيمانه نخست سهميه جديد گازوئيل به کارت سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومي در ساعت صفر روز يکم مهر واريز مي‌شود و واريز پيمانه دوم ۱۵ روز بعد يعني ساعت صفر روز ۱۶ مهر خواهد بود.
بنا به اعلام شهرام آدم‌نژاد، سخنگوي کارگروه سامانه نظارت پايش هوشمند تردد ناوگان عمومي، در سهميه‌بندي جديد يک سهميه پايه به همه ناوگان حمل‌ونقل عمومي کشور در ۱۱ گروه اختصاص مي‌يابد و براي ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهري و آن دسته از ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهري که داراي اسناد حمل هستند سهميه عملکردي نيز لحاظ مي‌شود.
وي با بيان اين که ۲۱۳۱ جايگاه توزيع سوخت گازوئيل در کشور وجود دارد، تأکيد کرد: ۱۸۵۶ جايگاه هم اکنون بر خط هستند که عمده سوخت‌گيري گازوئيل نيز در کشور از اين جايگاه‌ها انجام مي‌شود. اول مهر سهميه پايه جديد به کارت سوخت همه ناوگان حمل‌ونقل عمومي واريز مي‌شود و همه خودروها حداقل يک بار بايد در ۱۸۵۶ جايگاه توزيع گازوئيل بر خط سوخت‌گيري کنند.
آدم نژاد با اشاره به روش‌هاي اطلاع رساني به رانندگان گفت: ارسال شماره کارت هوشمند ناوگان به شماره ۶۰۴۰۱۴۱۱ و دريافت ميزان پيمايش در دوره قبل، استفاده از سيستم USSD با شماره *۶۰۴۰*۱۴۱#، مراجعه به سايت www.rmto.ir، مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند و دريافت اطلاعات پيمايش و مراجعه به مراکز پاسخگويي مستقر در هر استان روش‌هايي هستند که رانندگان مي‌توانند اطلاعات لازم را درباره اين طرح دريافت کنند.
معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي يادآور شد: رانندگان درون‌شهري بايد به سايت ساماندهي ناوگان باري www.navganbari.ir، تلفن پاسخگوي به ناوگان باري ۰۲۱۹۷۱۱۸۲۱، سايت سامان‌دهي مسافري www.samandehi.uicb.ir و تلفن پاسخگويي به ناوگان مسافري ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۶۵ مراجعه و ثبت نام کنند؛ وگرنه سهميه پايه آن‌ها کاهش چشمگيري پيدا مي‌کند. البته رانندگاني که درباره کارت سوخت خود سوالي دارند مي‌توانند به سايت www.niopdc.ir مراجعه کنند يا با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگيرند.
وي افزود: سهميه پايه در پايان هر ماه باطل مي‌شود اما سهميه عملکردي به ماه بعد منتقل خواهد شد ضمن آنکه فاصله ۱۵ روزه واريز سهميه‌هاي پايه در هر ماه بعد از 3،2 ماه که طرح اجرا شد به مرور کاهش خواهد يافت و روزانه مي‌شود.
آدم نژاد يادآور شد: در بعضي موارد ممکن است که کلاس خودرو با مشخصات درج شده بر روي کارت وسيله نقليه همخوان نباشد بر همين اساس سهميه پايه براي خودرو کمتر واريز شود. رانندگاني که چنين مشکلي را دارند مي‌توانند به مراکز پليس+۱۰ مراجعه و نسبت به تعويض کارت وسيله نقليه مطابق با اسناد حمل اقدام کنند.
در جلسه ۵ بهمن ۹۳ مصوبه‌اي از سوي هيأت وزيران در زمينه تخصيص سوخت براساس عملکرد يا پيمايش وسيله نقليه به تصويب رسيد و به ادارات کل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي سراسر کشور ابلاغ شد. براساس اين مصوبه، رانندگاني که در زمينه حمل‌ونقل عمومي فعاليت دارند از جمله کاميون، کاميونت، اتوبوس و ميني‌بوس متناسب با ميزان فعاليت و عملکرد خود سوخت دريافت مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن